UREDNICA PORTALA MODAMO DIJANA PERIĆ ZA NOVI.BA: Bh. modna scena može toliko toga ponuditi
Dijana Perić već dvije godine je urednica portala MODAMO.info, koji čitatelje upoznaje sa s bh. modnom scenom, novostima iz svijeta, trendovima, gastro umjećima, arhitekturom i ljepotom življenja.
Sa Dijanom smo razgovarali o njenoj poslovnoj rutini, kako je došlo do toga da postane urednica fashion i life style portala, a kroz razgovor smo saznali i kakvi trendovi će se nositi u 2018. godini.
Intervju sa Dijanom pročitajte u nastavku:
NOVI.BA: Za početak, možete li nam reći kako ste zakoračili u svijet medija i kako izgleda jedan dan urednice poznatog fashion i life style portala MODAMO?
DIJANA PERIĆ: Pisanje je oduvijek bila moja strast. Otkrila sam to još u gimnazijskim danima, cijela avantura se nastavila na fakultetu, a danas radim posao koji me svakodnevno inspirira i motivira da učim nešto novo. Dio MODAMO.tima sam još od 2010.godine, a već dvije godine sam urednica portala MODAMO.info. Dan započinjem uz šalicu kave i doručak. Zatim slijedi pregledavanje obveza u CHICovniku koji je naš planer za žene, kratak brainstorming s ostatkom tima, odabir top 3 prioriteta i čitanje omiljenih lifestyle stranica. Živimo u svijetu u kojem se vijesti mijenjaju svjetlosnom brzinom, zbog čega je jako važno stalno pratiti sve novosti. Ukoliko taj dan ne izlazim iz ureda, posvetim se rješavanju obveza, a posljednjih sat vremena na poslu ostavljam za odgovaranje na emailove. Ukoliko su na rasporedu snimanje kampanja, dan provodim van ureda, na setu, često uz fascikl u kojem se nalaze inspirativne i kreativne fotografije i ideje kako realizirati cijelu priču.
NOVI.BA: Kako biste najkraće opisali portal MODAMO? Šta vam je najdraže u ovom poslu?
DIJANA PERIĆ: Lifestyle portal koji vam daje inspiraciju i ideju kako život i svakodnevnicu učiniti ljepšom. Bez izgovora.
Najdraži segment mi je svakako istraživanje – bilo da je riječ o osmišljavanju reportaža za naredni mjesec, temi koju obrađujemo u sklopu neke od rubrika ili pregledavanje prekrasnih fotografija na Instagramu koje su označene uz #modamozaviruje, gdje zavirujemo u svakodnevnicu bh.dama i muškaraca. Kreativnost je drugi najbolji segment ovog posla – rad na kampanjama za svjetski poznate beauty i modne kuće, organizacija našeg sad već tradicionalnog MODAMO.kreARTiva Festivala ili lansiranje rokovnika za sve dame sa stilom, CHICovnika – hm, teško da može bolje od toga.
![]()
NOVI.BA: Upustili ste se i u pustolovinu izrade web shopa "Couture loft". Šta nam možete reći o samom konceptu projekta, kako je sve počelo?
DIJANA PERIĆ: Kada sam zajedno sa svojom sestrom i radnom kolegicom, Anom Ćavar, razgovarala o našoj želji da pokrenemo web shop koji će na inozemnom tržištu prodavati bh.proizvode, znale smo da je pred nama izazovan cilj. Iza sebe imamo dosta iskustva rada u kreativnim industrijama, no, kada smo se prijavili na Startup Akademiju u Intera Tehnološkom parku, dobili smo i potrebno praktično znanje, iskustva i savjete. Tada smo i s našom poslovnom idejom i planom pobijedile na akademiji. Uz mnogo pozitivne energije, učenja od genijalnih ljudi, truda i upornosti, sada imamo web shop koji u potpunosti odgovara svjetskim standardima internet kupovine. A sa obzirom na naš poslovni plan koji smo pripremili za narednu godinu, sigurni smo, da Couture Loft tek čekaju zanimljive poslovne avanture.
NOVI.BA: Kako biste opisali stanje bh. modne scene? Kakvu joj budućnost predviđate?
DIJANA PERIĆ: Uspjesi domaćih dizajnera najbolje potvrđuje činjenica da bh.modna scena može toliko toga ponuditi. Kada na MODAMO.info pišemo o showroomu Belme Tvico koji je održan u Parizu ili činjenici da arapska princeza Deeana nosi dizajn Kaftan studija, tada znate da Made in BiH etiketa ima i sjajne, marljive i talentirane ljude koji ju odlično promoviraju. I to je samo mali dio uspjeha domaćih dizajnera. S druge strane, na ulicama grada viđamo toliko sjajno odjevnih dama i muškaraca, da i sami poželimo prepisati par formula. Uz bh.modnu scenu još uvijek se nažalost često veže taj epitet kiča, no, brojni domaći brandovi koji ulažu u razvijanje svog branda, od proizvodnje preko plasmana do marketinga, predstavnici su neke nove, moderne struje koja vodi k razvitku modne scene.
![]()
NOVI.BA: Urednica modnog časopisa “Vogue” Anna Wintour nedavno je rekla kako je lični stil iščezao, te da se većina žena ugleda na neku drugu, a modni uzor shvataju kao kopiranje. Imate li neke savjete za dame kako da budu stilizovane?
DIJANA PERIĆ: Stil se dosta veže uz godine i s razlogom je poznata da ona da u tridesetima žene dosta pažljivije biraju komade u koje investiraju, osjećaju se samopouzdano i znaju što im najbolje pristaje. Kvalitet dobiva primat nad kvantitetom, a udobnost nad titulom it komada. Na tom putu i one su nosile haljine koje ne laskaju njihovoj figuri, previše šljokica ili ljubičasto sjenilo koje nikako ne laska njihovom obliku očiju.
Smatram da svaka žena ovisno o stilskim preferencijama kreira svoju capsule garderobu, komade koje ćete, kada ih vidite na izlogu dućana pomisliti, oh, ovo me tako podsjeća na moju prijateljicu! Trendovi su tu s druge strane da cijelu stvar začine i dodatno učine zabavnim. Ukoliko na street style fotografiji vidite da je jedna chic dama uz svoj kaput kombinirala remen i stolu i to vam se dopada, tada i vi pronalazite način kako da sličan trik upotrijebite na svoju kombinaciju. I to je sasvim ok. Ukoliko kopirate look od glave do pete, tada je to znak da je vrijeme da dodatno razvijete modne vještine slaganja boja i tekstura, te pronađete ono u čemu se uistinu osjećate sjajno.
NOVI.BA: Koji su to trendovi koje ćemo nositi u 2018. godini?
DIJANA PERIĆ: Baloner u nešto modernijem izdanju, mnogo jeansa, pencil suknje, pastelne tonove, romantične haljine inspirirane grčkim božicama i jarke tonove.
NOVI.BA: Šta od Vas na poslovnom planu možemo očekivati u narednom periodu?
DIJANA PERIĆ: Ostvarenje novogodišnjih rezolucija (smijeh). Entuzijazam, pozitivna energija, pedantnost i predanost svakom zadatku naša su osnovna motivacija pri kreiranju svih poslovnih planova. I za narednu godinu, naš kreativni tim marljivo radi na realizaciji projekata koji imaju sad već prepoznatljiv cilj - ispričati lijepe domaće Made in BiH priče. Više o njima – na MODAMO.info.