Volvo koji se i poslije 60 godina vozi u Švedskoj
Ponuda
Mislite na Vaše zdravlje i obavite ginekološki pregled, papa test i kolposkopiju po odličnoj cijeni!
Povratna karta na relaciji Sarajevo - Beč sa agencijom Biss Tours!
Mislite na Vaše zdravlje i opustite tijelo i um- masaža i hidžama cijelog tijela!
Vrtoglavi popust! Pripremite se za ispite TOEFL, IELTS, KET, PET, FCE za samo 19 KM!
Online kurs računovodstva i knjigovodstva u organizaciji International Open Academy!
Online kurs "Psihologija uspjeha" uz NLP tehnike!
Sada već davne 1956. godine Volvo je predstavio potpuno novi model – amazon i to u sedan verziji.
U to vrijeme, auto je bio prava atrakcija. Dok je prethodni PV444 bio prilično nezgrapan auto, Amazon je bio izuzetno elegantan sa uticajem italijanskih i američkih limuzina, piše Auto magazin.
Zanimljivo je da je tada, baš kao i danas, ukazivano povjerenje mladim ljudima, pa tako dizajn potpisuje dvadesetšestogodišnji Jan Vilsgard. Zahvaljujući svom predanom radu i dobrim idejama, ostao je šef dizajna Volvoa sve do devedesetih.
Postoji nekoliko tumačenja po kojima je dobio ime Amazon. Jedno od njih je da ime potiče od ratnica iz grčke mitologije.
Na nekim tržištima se prodavao i sa oznakom 121 ili 122. Obje verzije je pokretao benzinac zapremine 1,8 litara.
Dvije godine nakon početka proizvodnje predstavljena je verzija “sport”, koja je uz pomoć dvogrlog karburatora postizala 85 konjskih snaga. Uslijedila je i karavan verzija 1962. godine, koja se pridružila sedanima sa dvoja i četvora vrata.
Amazon uskoro postaje i prava sportska limuzina zahvaljujući modelu 123GT. Sa svojih 115 konjskih snaga predstavljala je ozbiljnu mašinu za 1967. godinu.
Volvo je postigao veliki uspjeh sa Amazonom, a proizvodnja je bila tolika da je oko 60 posto bilo namenjeno izvozu. Zapravo, ovaj model im je pomogao da po prvi put postanu broj jedan i na domaćem, švedskom tržištu, stvorivši imidž koji je zadržan i do danas.
Amazon je bio taj koji je Volvo učinio proizvođačem racionalnih, tehnički vrlo rafinisanih automobila, koji su usput nosili epitet stilizovanih i vrlo bezbjednih automobila.
Na primjer, ovo je prvi serijski model na svijetu koji je kao standard imao prednje sigurnosne pojaseve. I ne samo to, 1962. je bila godina kada je Volvo uveo pojas sa vezivanjem u tri tačke.
Prema nekim proračunima Šveđana, ovim izumom Volvo je sačuvao više od deset miliona života od tada pa do danas.
Iako je 1966. uvedena u proizvodnju modernija serija 140, Amazon je nastavio da silazi sa proizvodnih traka sve do 1970. godine. Napravljeno ih je ukupno 667.791 primjerak, od čega je dosta njih i danas u voznom stanju.