Na današnji dan Ferrari predstavio "zvijer" koja je ušla u legendu
Na današnji dan, 21. jula 1987. godine, Ferrari je predstavio svoj model F40.
Enzo Ferrari je sredinom 80-ih dao zeleno svjetlo za radikalan razvoj i preradu najuzbudljivijeg onodobnog modela tvrtke iz Maranella, 288 GTO.
Rezultat je trebao biti poklon Ferrarija samome sebi za četrdeseti rođendan tvrtke, te je stoga ponio naziv F40, što je bio i posve nov način označavanja modela u Ferrariju.
Već se u martu i maju, na proslavama obljetnice, znalo da Ferrari sprema nešto posebno, a svjetska je prezentacija održana, dakako, u Ferrarijevim prostorijama. Enzo nije volio putovati, čak je i Papa posjetio njega u Maranellu, pa je bilo razumljivo da pozove svjetsku štampu i za ovu prezentaciju, zadnju za njegovog života.
F40 je postavio nove standarde u svijetu superautomobila, ne toliko tehnološki, premda su 478 KS i 324 km/h (tadašnji rekord) brojke koje smo svi naizust znali kasnih 80-ih, koliko ljepotom i beskompromisnošću. Agresivno prekrasan, F40 je postao heroj postera u većoj mjeri no ma koji drugi automobil nakon Lamborghini Countacha, no ono što je oduševljavalo bila je njegova usredotočenost i jednostavnost.
Tepisi, kvake, radio, zvučna izolacija... nisu bili ni na popisu dodatne opreme, kako bi se smanjila težina.
Čak je 1315 primjeraka F40 proizvedeno, više nego sljedeća tri Ferrarijeva superautomobila (288 GTO, F50 i Enzo) zajedno, no čini se da niti jedan od njih, pa ni najnoviji LaFerrari, nije nadmašio karizmu ovog automobila.