SAVJETI STRUČNJAKA: Evo kako da poboljšate govor tijela i neverbalnu komunikaciju na poslu!
3. Kako bi potaknuli saradnju, uklonite granice
Fizičke prepreke su često pogubne za saradnju. Uklonite sve što vam blokira pogled prema ostatku tima. Čak i na pauzi za kafu, pazite da se ne ograđujete od drugih tako da držite šalicu tako da blokirate kontakt s drugima. Jedan direktor je rekao da može procijeniti koliko mu se tim osjeća ugodno po visini držanja šalice kafe. Što su pojedinci nesigurniji, to će više držati šalicu kafe. Ljudima je ugodnije kad šalicu drže u visini struka, nego u visini prsa.
4. Kako bi se povezali s nekim, rukujte se s njima
Dodir je najosnovniji i najmoćniji neverbalni znak. Dodir ruke, dlana ili ramena stvara povezanost u djeliću sekunde. Na radnom mjestu dodir i toplina se stvaraju rukovanjem, jer ovakav kontakt stvara dugotrajni dojam. Studija o rukovanju pokazala da je ljudima dvaput lakše zapamtiti nekoga ako se s njime rukuju. Istraživači su otkrili da se ljudi ponašaju otvorenije i više prijateljski, prema ljudima s kojima su se rukovali.