Čuvene espadrile proslavljaju 85. rođendan: Ovako će izgledati nove Borosane
Vukovarska kompanija Borovo ponovo kreće sa proizvodnjom čuvenih “Borosana“. U ovaj ambiciozni razvojni projekat kompanija se upustila kako bi obilježila 85. godina postojanja ovih espadrila.
Vođa projekata u Borovu Damir Rupčić otkriva kako posljednjih mjeseci intenzivno pregovaraju s mnogim firmama, posebno onima iz turističkog portfelja duž Jadrana, ali i kontinenta. Pokrenuli su, kaže, ofanzivan pristup tržištu nabijen pozitivnim tonovima kako bi podstakli čvršću saradnju i partnestvo između njih kao proizvođača i turističkih destinacija, gdje je s obzirom na brojne inostrane goste moguća prodaja njihovih asortimana.
– Nudimo povratak Borosana hotelskim kompanijama kao izvrsnu zaštitnu obuću i dizajnom prilagođenu njihovim radnim uniformama te, naravno, prodaju startasicama u njihovim objektima, koje takođe dizajnom mogu pratiti lokalna obilježja svake pojedine destinacije, kao i najnovijeg modela espadrila – iznosi Rupčić i dodaje da su pripremili i kolekcije Startasica za nacionalne parkove i Dubrovnik sa prepoznatljivim lokalnim obilježjima te u idućem periodu i tu očekuju odlične rezultate.
Borosane su 70-ih i 80-ih, bile sastavni deo uniforme pic.twitter.com/9hfPLuOEdJ
— Tobit (@TobitMMM) April 8, 2016
Već u ovu srijedu s turističkom kompanijom Istraturist iz Umaga, čiji je većinski vlasnik grupacija Lukšić, potpisuju prvi ugovor o saradnji. Biće ih uskoro još, no u Borovu zasad ipak ne žele da otkriju o kojim se sve hotelijerskim kompanijama radi.
Vođa marketinga Martina Tomljenović velika očekivanja ima i od posljednjeg projekta, promovisanog u ponedjeljak i nastalog u saradnji s domaćim dizajnerima iz modnog brenda Hippy Garden. Riječ je o ručno rađenim espadrilama, koje su ukrašene licitarskim srcima, možda najprepoznatljivijim tradicionalnim hrvatskim simbolom. I dok izgled espadrila potpisuje Đurđica Vorkapić, za kvalitetnu ručnu izradu zaslužne su radnice Borova, koje će dnevno na tržište isporučivati oko 600 pari.
Vorkapićeva i Tomljenović ističu kako je ovaj partnerski projekat nastao tragom činjenice koju potvrđuje više istraživanja da turisti sve češće za suvenir biraju upravo neki upotrebni proizvod koji nakon povratka s ljetovanja neće skupljati prašinu po fiokama.
– Espadrile su potpuno autentični suvenir za koji je već dogovoreno 20 destinacija, gdje će turisti moći da ih kupe, a na toj listi su i sve vazdušne luke u Hrvatskoj - iznosi Vorkapićeva.
Uvjerena je kako će “ovo ljeto espadrile biti apsolutni hit među turistima, ne samo zbog poruke “From Croatia With Love””.
(Poslovni.hr)