Ako kažete ovu riječ na razgovoru za posao izgledi su vam jako mali da vas prime
Ova riječ nosi posebno psihološko značenje, a mnogim slušaocima se nakon ove riječi budi osjećaj sumnje.
Iz mnogo uglova, razne kompanije prave sve zamršenije kriterijume na osnovu kojih primaju nove zaposlene. Po tvrdnjama svjetskih stučnjaka, tajna uspjeha u ovom polju koja vas spriječava je veoma lako rješiva. Zapravo je u pitanju jedna riječ. “Zapravo”.
Ova riječ ima posebno psihološko značenje, a mnogim slušaocima se nakon ove riječi budi osjećaj sumnje i potrebe za daljim istraživanjem, koja na kraju dovodi do prevare! Ova riječ ima dva načina upotrebe, piše Time.
Onaj koji je pravilan je sljedeći:
Jesi bio u prodavnici?
Zapravo, bio sam na pumpi.
U ovom primjeru možete da lako shvatite zašto je neko koristio riječ “zapravo”. Prvobitno pitanje je impliciralo na to da ste bili u prodavnici, a vi ste poistovetili prodavnicu sa pumpom. Ovo prilagođava prvobitnu tvrdnju. Neispravan način je sljedeći:
Koliko ljudi koristi vaš proizvod?
Zapravo, ja imam 100 proizvoda.
U ovom trenutku ova riječ je apsolutno nepotrebna za odgovor. To je dodatna informacija, a slušalac se u tom trenutku pita zašto je ta riječ dodata! Izbjegavajte nepravilo korištenje ove riječi, brojna istraživanja su dokazala da osobe koje su je koristile netačno uglavnom nisu bile ni među kandidatima za početak posla.