Modna linija za mrtve: Dok ste još živi odaberite šta ćete nositi U kovčegu

Kiosk
Modna linija za mrtve: Dok ste još živi odaberite šta ćete nositi U kovčegu
Izgledajte na svojoj sahrani kao da ste krenuli u grad...


Poznata modna kuća je izbacila pomalo stravičnu "modnu liniju za kovčeg", tako da ljudi mogu da budu u trendu čak i dva metra pod zemljom. A prema novim istraživanjima, oko 85% Britanaca je razmišljalo o posljednjem odijelu koje će ikada nositi.

Mnogi su više nego voljni da bace velike pare za "mrtvačko" odijelo, neki i preko 1000 funti. Samo što su poneki daleko ležerniji po tom pitanju od drugih. Tako na primjer trećina muškaraca želi da sretne Svetog Petra noseći kapu za bejzbol na glavi, a petina želi da bude pokopana u papučama. Istraživanje je sprovedeno za modnu kompaniju u okviru njihove nove kolekcije pod nazivom "Samo preko mene mrtvog",prenosi srbijadanas.com.

Na promotivne slike su stavili našminkane "kovčežne" modele i na njima pokazali različite odjevne kombinacije, uključujući nakit i rekvizite. Smrtno blijedi modeli pokazuju šest garnitura, upriličenih cvijećem koje se nalazi okolo kovčega. Istraživanja "Lyst"-a u vezi sa apetitom nacije za posmrtnim stajlingom su pokazala sljedeće:

- 52% žena žele da odu sa stilom, tako da se odlučuju za elegantnije varijante. Ipak, nije zanemarljiva cifra od 31% žena koje bi u spavaćicama da odu na najduži spavanjac.

- 23% ljudi se odlučuje za sportsku varijantu, uglavnom dresove omiljenih ekipa da im budu amajlija i na onom svetu.

- Čak 45% dama bi u štiklama željelo da bude sahranjeno. Smatraju da im žuljevi ne bi bili bitni u toj situaciji.

- Preko polovine muškaraca naveli su poslovne cipele kao izbor obuće za onaj svijet.

- Sveukupno, muškarci ipak više od žena naginju kežual varijantama. O tome govori pomenuti podatak da bi petina njih voljela da se oprosti u papučama, dok čak negdje oko 31% muških ispitanika bi nosilo kapu za bejzbol u kovčegu.

- Po svemu sudeći, cijena nije nikakva prepreka ako želite da izgledate dobro u zagrobnom životu. Dok veliki broj (45%) postavi limit između 350 i 500 funti, a oko trećine ljudi ne bi prelazilo 100 funti, ipak je velikih i 20% ispitanika koji bi bacili čak preko 1000 funti za "odlazeću" odjeću - što jasno pokazuje da moda nema rok trajanja, čak iako mi imamo.

Smrt predugo traje, ne smijemo zabrljati kod posljednjeg izbora kombinacije.

Ne propustite