Istraživali smo: Predizborna kampanja kroz klikove i lajkove
Na predizbornim plakatima Stranke demokratske akcije, koji su se prije svega pojavili na društvenim mrežama, bile su uočljive određene pravopisne greške. Ostaje nam da nagađamo da li je riječ o ciljanom marketinškom triku, s kojim bi se izazvala veća pažnja javnosti, ili su pak predstavnici Stranke demokratske akcije računali na nepismenost svojih potencijalnih birača.
U slučaju plakata na kojem se nalazi kandidat po imenu Jasmin Fazlić, a umjetničkog Jala, prvobitno uočena pravopisna greška je ispravljena. No, izgleda da u OO SDA Vogošća nisu računali na to da imaju još grešaka...
Naravno da to nisu jedine pravopisne greške u promociji SDA-ovih kandidata na društvenim mrežama. Samo neke od njih donosimo u nastavku...
No, bez obzira na pravopisne greške, bitno je da politička kampanja nije izostala na društvenim mrežama...