Istraživali smo: Predizborna kampanja kroz klikove i lajkove

Aktuelno
Istraživali smo: Predizborna kampanja kroz klikove i lajkove
Protok vremena u takozvanoj digitalnoj eri već je učinio svoje: dio populacije koji je odrastao uz računare i pametne telefone već je doživio svoje punoljetstvo i ima pravo glasa na izborima.

Na predizbornim plakatima Stranke demokratske akcije, koji su se prije svega pojavili na društvenim mrežama, bile su uočljive određene pravopisne greške. Ostaje nam da nagađamo da li je riječ o ciljanom marketinškom triku, s kojim bi se izazvala veća pažnja javnosti, ili su pak predstavnici Stranke demokratske akcije računali na nepismenost svojih potencijalnih birača.

57c98c43-d364-4996-ad77-62430a0a0a6c-14182307-1069416379774440-2016306011-n-1-previeworg

U slučaju plakata na kojem se nalazi kandidat po imenu Jasmin Fazlić, a umjetničkog Jala, prvobitno uočena pravopisna greška je ispravljena. No, izgleda da u OO SDA Vogošća nisu računali na to da imaju još grešaka...

14100409-1117510444994946-5687027519664658468-n

Naravno da to nisu jedine pravopisne greške u promociji SDA-ovih kandidata na društvenim mrežama. Samo neke od njih donosimo u nastavku...

14211949-1117204621692195-6317526235923950611-n

14225491-1117205568358767-926914687942887888-n

No, bez obzira na pravopisne greške, bitno je da politička kampanja nije izostala na društvenim mrežama...

 

 

 

Ne propustite