Google ostvario prihod od 21,5 milijardi dolara

Biznis
Google ostvario prihod od 21,5 milijardi dolara
Alphabet je u proteklom tromjesečju ostvario prihode od 21,5 milijardi dolara, što je za 21 posto više nego u istom periodu tokom prošle godine, dok je dobit krovne kompanije Googlea skočila 24 posto, što se zahvaljuje rastu oglašavanja. Prema poslovnom izvještaju objavljenom u četvrtak, čista dobit Alphabeta dosegnula je u drugom kvartalu ove godine 4,88 milijardi dolara, dok je u istom periodu za prošlu godinu iznosila 3,93 milijarde.

Alphabet je u proteklom tromjesečju ostvario prihode od 21,5 milijardi dolara, što je za 21 posto više nego u istom periodu tokom prošle godine, dok je dobit krovne kompanije Googlea skočila 24 posto, što se zahvaljuje rastu oglašavanja.

Prema poslovnom izvještaju objavljenom u četvrtak, čista dobit Alphabeta dosegnula je u drugom kvartalu ove godine 4,88 milijardi dolara, dok je u istom periodu za prošlu godinu iznosila 3,93 milijarde.

Prihodi Googlea od oglašavanja porasli su u proteklom tromjesečju 19,5 posto, na 19,14 milijardi dolara, pri čemu je broj oglasa, ili plaćenih 'klikova', skočio za 29 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Premda je prosječna cijena online oglašavanja, ili trošak po 'kliku', ponovno zabilježila pad, analitičari kažu da rezultati pokazuju da se Alphabet dobro nosi sa žestokom konkurencijom Facebooka na tržištu video oglašavanja, koje snažno raste jer su oglašivači spremni dobro platiti za nekoliko sekundi pažnje ciljanih gledatelja sadržaja.

Google i ostali igrači na tom tržištu nastoje zagrabiti u oglašivačke prihode tradicionalnih televizijskih stanica, koji će, prema procjenama, samo na američkom tržištu ove godine iznositi oko 70 milijardi dolara.

Za udar na televizijske stanice najbolje je, smatraju analitičari, pozicioniran Alphabetov YouTube, koji ima više od milijardu korisnika, a u ciljanim skupinama ljudi starih od 18 do 34 i od 18 do 49 godina čak i više nego bilo koja američka kablovska televizijska stanica.

"Video je golema komponenta digitalnog sadržaja, a YouTube u tome i dalje briljira", kaže Colin Gillis, analitičar u kompaniji BGC Partners.

Osim samog Googlea, koji obuhvaća internetsku tražilicu i YouTube, i ostali poslovni dijelovi Alphabeta, koji uključuju druge online servise i projekte u eksperimentalnoj fazi, bilježe poboljšanja.

Doduše, gubitak tzv. 'Other Bets' poslovne jedinice Alphabeta u proteklom je tromjesečju povećan na 859 miliona dolara, što je posljedica velikih ulaganja u nove projekte. No, prihodi tog segmenta Alphabeta porasli su za 150 posto na godišnjoj razini, na 185 miliona dolara.

Zahvaljujući boljim poslovnim rezultatima nego što su analitičari očekivali, cijena dionice Alphabeta porasla je jučer u produženom trgovanju na Wall Streetu za 4 posto.

Ne propustite