5 trikova pomoću kojih ćete povećati prodaju

Biznis
5 trikova pomoću kojih ćete povećati prodaju
Svi se mi bavimo nekim biznisom kako bi riješili svoje probleme, dodali vrijednost životu i imali neki profit, a sve ove obaveze sa sobom donose dobru procjenu proizvoda. Ali kako efektivno procijeniti proizvod ili uslugu kako bi povećali prodaju i zaradili više novca uz malo ili nimalo truda?

4: Komparativne cijene: stavljanje skupih proizvoda pored standardnih

Komparativne cijene je zasigurno jedna od najefikasnijih psiholoških strategija. Ona jednostavno uključuje dva slična proizvoda koje nudite istovremeno, ali gdje je cijena jednog proizvoda mnogo niža od drugog. To je psihološka igrau kojoj nudimo ''izbor'' kupcu, on mora da bira između dva proizvoda koja su slična, ali imaju različite cijene. Ova strategija dobro funkcioniše u svijetu modnih brendova, koji poicioniraju rame uz rame proizvode slične kvalitete, ali različitih cijena.

U prosjeku ljudi vjeruju da je skuplji proizvod i kvalitetniji.

Ne propustite