5 trikova pomoću kojih ćete povećati prodaju
Svi se mi bavimo nekim biznisom kako bi riješili svoje probleme, dodali vrijednost životu i imali neki profit, a sve ove obaveze sa sobom donose dobru procjenu proizvoda. Ali kako efektivno procijeniti proizvod ili uslugu kako bi povećali prodaju i zaradili više novca uz malo ili nimalo truda?
2. Strategija ''prestižna'' cijena
Ova strategija je u potpunosti suprotna onoj prethodnoj. Ovdje su sve cijene ''okrugle.'' Možda se pitate zašto. Prema istraživanju Kuangjie Zhang i Monika Wadhwa iz 2015. godine, zaokruženi brojevi (npr 100 KM) se lakše obrađuju u mozgu i ohrabruju oslanjanje na osjećaje potrošača, u odnosu na ne-zaokružene brojeve (npr, 99,99).
Zhang i Wadhwa shvatili su da su potrošači skloniji kupiti bocu šampanjca kada je po cijeni od 40.00 dolara, a ne 39,72 ili 40,28.