Nike gubi dio tržišta

Biznis
Nike gubi dio tržišta
Kompanija Nike koja dominira u Sjevernoj Americi, gubi dio tržišta sportske opreme. Glavni konkurenti su Adidas i Under Armour

Kompanija Nike koja dominira u Sjevernoj Americi, gubi dio tržišta sportske opreme. Glavni konkurenti su Adidas i Under Armour.

Nike je u zadnja tri mjeseca ostvario dobit od 846 miliona dolara što je za 2.2% manje nego u istom periodu protekle godine.

Nakon objave ovog izvještaja cijena dionice Nike je pala za 4%, a od početka godine cijena je pala za 15%.

"Kupci se više okreću Adidasu, koji vraća izgubljene pozicije, dok neki američki trgovci daju sve više prostora Nikeovim rivalima", kaže Brian Yarbrough, analitičar u tvrtki Edward Jones.

Nike u poslovnoj 2017. godini očekuje rast prihoda do 10%, a Adidas procjenjuje da će prihodi rasti do 12% zahvaljujući sportskim događajima kao što su Olimpijske igre i Evropsko nogometno prvenstvo.

Ne propustite