Prodor Twittera u oblast mobilnog marketinga
Društvena web mreža Twitter objavila je kupovinu mlade indijske kompanije ZipDial - ZD sa sjedištem u Bangaloru koja je specijalizovana za mobilni marketing.
Iznos transakcije nije saopšten, ali Reuters navodi cifru između 30 i 40 miliona dolara. Indijska firma je napravila platformu koja omogućava korisnicima mobilnih telefona da kontaktiraju neki brend (marku), iako nemaju internet vezu.
Kupac poziva određeni telefonski broj da bi dobio, na primjer, neku informaciju.
Međutim, prije nego što klijent prekine vezu, što bi značilo i da plaća komunikaciju, usluga odmah obavlja prekid veze, tako da klijent ne daje novac.
Telefonski server ipak registruje broj telefona i šalje kupcu informaciju koja se odnosi na neku marku ili proizvod preko SMS, poziva ili obavještenja.
Radi se o rješenju za mobilni marketing usmjerenom na korisnike koji nemaju mobilnu vezu za web, a potrebna im je neka informacija u određenom trenutku.
Twitter i ZipDial su već radili zajedno u prošlosti prilikom indijskih izbora i filmske promocije.