Naučnici tvrde da čovječanstvo traži vanzemaljce na pogrešnim mjestima

Magazin
Naučnici tvrde da čovječanstvo traži vanzemaljce na pogrešnim mjestima
Moguće je da smo na pogrešnim mjestima tražili vanzemaljce. Oni se možda kriju u neistraženim zvjezdanim jatima, tvrde naučnici.

Stare skupine zvijezda poznate kao globularna jata bi mogle kriti planete koje su u stanju održavati vanzemaljski život, tvrdnje su nove studije.

Naučnici su dugo mislili da su takva područja svemira toliko zbijeni da bi planete bile istisnute.  Ali činjenica da tu postoji toliko zvijezda bi mogla ustvari pomoći razvijanju života, objašnjava nova studija.

Zbog činjenice da postoji više planetarnih sistema u neposrednoj blizini, svaka civilizacija bi bila u mogućnosti proširiti se relativno lako i mogla bi živjeti milijardama godina. To bi značilo da su razvili dovoljno visok nivo kompleksnosti da bi ostvarili komunikaciju sa nama.

"Ako postoji napredno društvo u takvoj okolini, mogli bi relativno lako preduzeti korake , jer se suočavamo sa razdaljinama koje su mnogo kraće", rekao je za Nature News teoretski astrofizičar Rosanne Di Stefano.

Galaksija Mliječni put sadržava oko 150 globularnih jata koji su sastavljeni od nekih od najstarijih poznatih zvijezda. Ali većinom su one prolazile zanemareno, a naučnici su našli samo jednu planetu tamo - na kojoj je vjerovatnoća života minimalna - a pokušaji da ih se nađe više su bili bezuspješni.

Naučnici bi trebali nastaviti tražiti, tvrdi Di Stefano. Astronomi možda nađu više "uzbudljivih otkrića" ako nastave tražiti.

Svaka pronađena civilizacija je možda živjela duže i tako je mnogo vjerovatnije da su još uvijek tu. Čak iako je civilizacija uništena, mogli su proslijediti informaciju ili ljude na drugu planetu.