15. godina na bh. tržištu: Beko vodeći prodajni brend bijele tehnike

Sve za dom
15. godina na bh. tržištu: Beko vodeći prodajni brend bijele tehnike
Arel Atakol, direktor Beko za Balkan, rekao je da on predstavlja globalni brend, koji se prodaje u 130 država, te da se njihovi proizvodi koriste u milionima domaćinstava širom svijeta.

U Tuzli je danas obilježena 15. godišnjica prisustva proizvoda kućanskih aparata brenda Beko, koje se na tržištu Bosne i Hercegovine plasira u saradnji sa kompanijom Omega. Tokom konferencije za medije, predstavnici ove dvije kompanije naveli su da su tokom ove godine otvorili šest novih Beko prodajnih jedinica u pet gradova, piše Anadolu Agency (AA).

Azmir Ibrišimović, voditelj prodaje Odjela bijele tehnike u Omegi rekao je da su u proteklih 15 godina i sa distributerima širom BiH izgradili neraskidive veze.

"Naši rezultati svakako su brojevi prodatih aparata, ali i povjerenje, pouzdanost i povezanost sa našim potrošačima. Ove vrijednosti važnije su nam od pukih nabrajanja brojeva. Kompanija Omega i brend Beko pokušavaju biti što bliži našim sugrađanima. Osim dva otvorena šopa u Sarajevu, te u Banjoj Luci, Gradišci, Brčkom i Goraždu, iduće godine planiramo otvaranje u još tri grada", izjavio je Ibrišimović, dodajući da danas u svom vlasništvu Omega ima 25 Beko prodavnica.

Ibrišimović je dodao i to da su u ovoj godini u prodaji Beko proizvoda zaposlili 40 novih radnika, ali i pokrenuli prodaju putem interneta, te je podsjetio da društvo Omega trenutno pripada grupi deset najvećih trgovačkih kuća u BiH.

Arel Atakol, direktor Beko za Balkan, rekao je da on predstavlja globalni brend, koji se prodaje u 130 država, te da se njihovi proizvodi koriste u milionima domaćinstava širom svijeta.

"Naš je cilj postati brend broj jedan na svim tržištima narednih godina. BiH nam je trenutno važna država i ostat će važno tržište. Ponosni smo što smo zadržali prvo prodajno mjesto na ovom tržištu. Odlučni smo uzvratiti zajednici. Beko godinama podržava sport, a naročito ulične košarkaške turnire. Prepoznali smo potrebu pomaganja i tokom prošlogodišnjih poplava u BiH, a nastavit ćemo doprinositi i u tom duhu želimo nastaviti ulaganje", izjavio je Atakol.

Beko, koji sarađuje sa grupacijom Arcelik, u ponudi ima preko 1.000 različitih proizvoda, a svake dvije godine lansira novitete. U BiH se najviše prodaju njihovi frižideri, zamrzivači, mašine za veš, samostojeći štednjaci i drugi proizvodi.

Ne propustite