Čovjek koji je “dosadnu” ideju pretvorio u milijarderski biznis

Internet
Čovjek koji je “dosadnu” ideju pretvorio u milijarderski biznis
Uzbudljive stvari se ponekad događaju kada obične stvari pojednostavite...

Kada je generalni direktor kompanije “Zendesk” Mikkel Svane prvi put došao na pomisao da napravi softver za pružanje usluga, koji danas vrijedi 1,7 milijardi dolara, svi su mislili da je dosadna.

Kada je, međutim, viziju svog proizvoda - platforma zasnovana na mreži koja se aktivira na zahtjev i omogućava kompanijama da uspostave vezu sa klijentima - podijelio s drugima, njegova “dosadna” ideja je najednom postala veoma privlačna.

Svoja razmišljanja o ovoj ideji Svane je objavio u svojoj najnovijoj knjizi “Startupland”.

"Uzbudljive stvari se ponekad događaju kada obične stvari pojednostavite i učinite dostupnim. Bilo koji aspekat demokratizacije je dobra stvar”, navodi on.
 
Platforma za dijeljenje FTP fajlova ne zvuči naročito zabavno, objašnjava on, ali Dropbox i Box su boljim karakteristikama i dizajnom doprinijeli da dijeljenje fajlova postane uzbudljivo. Plaćanje kreditnim karticama u maloprodaji nije pretjerano zanimljivo, ali je kompanija “Square” doprinijela da i ono postane atraktivno, prenosi "Blic".
 
Zahvaljujući Jeffu Bezosu, direktoru “Amazona”, dosadna ideja o knjižarama na internetu izazvala je velike promjene u trgovinskom svijetu, objašnjava on.

Svane otkriva i nekoliko tajni za uspješno poslovanje u pružanju usluga. Ovo su tri “najnevjerovatnija trika” koja je naučio.
 
Budite neposredniji, greške su dozvoljene
Savršeno sastavljeni mejlovi nisu naišli na veliki odgovor, objašnjava on. Ljudi češće odgovaraju na mejlove sa slovnim greškama i prostim rečenicama. “Ljudi shvataju da nije reč o automatizovanom mejlu, već o poruci osobe od krvi mesa i reaguju na to.”
 
Žene dobijaju više odgovora
Kada je novi službenik Michael Hansen koristio svoje ime, nije dobio naročito mnogo odgovora, ali kada je počeo da se predstavlja kao Josephine, broj odgovora se povećao.
 
Konverzacija je najvažnija
Kada je riječ o stopi odgovora, nije toliko bitno o čemu pričate, mnogo je važnije da postoji komunikacija. “Brzo smo uočili da postoji direktna veza između stope odziva na naše mejlove i pretvaranja posjetilaca našeg sajta u mušterije”, navodi on.

Ne propustite