Samo da ne sazna: Srbi iskoristili najpoznatiju pjevačicu na svijetu u "nevaljale" svrhe

Kiosk
Samo da ne sazna: Srbi iskoristili najpoznatiju pjevačicu na svijetu u "nevaljale" svrhe
Neki genije marketinga je pomislio da bi ovo bila super ideja.

 

Neki genije marketinga je pomislio da bi bila super ideja da Taylor Swift upotrebi kao reklamno lice svog proizvoda.

Samo mu nije palo na pamet da nju obavijesti o tome. 

Na reklami se vidi lice sa naslovnice (tj. milionskih naslovnica) uz opis koji je stvarno da se uhvatiš za glavu i gurneš je u mješalicu. 

"53-trogodišnja žena izgleda kao 17-godišnjakinja", piše plavo na belo u ovoj reklamici. 

Dalje se navodi da će "mama" otkriti tajnu koja je zabezeknula ljekare. 

Tejlor zapravo nema ni 53 ni 17 već skromnih 26. Da ne pominjemo što nije majka. 

U svakom slučaju neko se ludo zabavljao praveći ovu reklamu.

screenshot-6

Ne propustite