40 GODINA JE BIO ZAKOPAN U ŠTALI: Ferrari izložio jedinstveni 365 GTB/4 Daytona Berlinetta

Automoto
40 GODINA JE BIO ZAKOPAN U ŠTALI: Ferrari izložio jedinstveni 365 GTB/4 Daytona Berlinetta
.

Među eksponatima Ferrarijevog muzeja u Modeni nalazi se jedan od najzanimljivijih, ali i najvrjednijih "barn-findova" koje smo ikada vidjeli. Riječ je o jedinstvenom "vintage" Ferrariju 365 GTB/4 Daytona Berlinetta koji je pronađen u Japanu nakon što je 40 godina u nekoj staji sakupljao prašinu.

26933519

Foto: Ferrari 365 GTB/4 Daytona

Značajno je da je vozilo i dalje u takvom zapuštenom stanju što je zapravo karakteristika koja ga čini još posebnijim. Priča o ovom prašnjavom Ferrariju postala je viralna još 2017. godine kada je otkriven u Japanu. Iako su svi preživjeli modeli 365 GTB/4 vrijedni dio povijesti kuće iz Maranella, ovaj je još posebniji jer je jedini preživjeli primjerak s aluminijskom karoserijom koju je za Ferrari izradila poznata talijanska kuća za izradu karoserija Scaglietti, piše jutarnji.hr.

26933521

Foto: Ferrari 365 GTB/4 Daytona

Prvi vlasnik ove Daytone s brojem šasije #12653 bio je blizak prijatelj Enza Ferrarija, koji ju je kupio 1969. godine. Autoje potom uvezen u Japan 1971., nakon čega je promijenio vlasnika tri puta.

Godine 2017., ovaj zanemareni automobil prodan je na aukciji RM Sotheby‘sa zajedno sa svojom "originalnom prašinom" za 1,8 milijuna eura (13 milijuna kuna). Čini se da ga je sada novi vlasnik posudio Ferrarijevom muzeju kako bi ga posjetitelji mogli izbliza razgledati.

26933525

Foto: Ferrari 365 GTB/4 Daytona

Paneli karoserije (u ovom slučaju ručno oblikovani u Scagliettiju) doduše, dobro de drže, poklopci karakterističnih prednjih farova izrađeni od staklo plastike su napukli, kotači su prljavi, krom je izgubio sjaj, a ispušne su cijevi zahrđale. Isto tako, u kabini debeli sloj prašine prekriva svaki centimetar osim lijepog upravljača koji je zamijenjen. Dakle, trebat će velika revizija.

Ovakav "barn find" izgled kultnog aluminijskog Ferrarija 365 GTB/4 možda djeluje cool, ali ipak jedva čekamo da ga vidimo nakon restauracije u Maranellu od strane Ferrarijevih stručnjaka i tehničara. Biti će to nedvojbeno vrlo dug proces koji će zahtijevati puno vremena i puno novca za vraćanje u stanje - kao iz dućana...

Ne propustite