Kriza u McDonald'su: Ovo bi mogli biti posljednji dani najpoznatijeg lanca brze hrane
McDonald's se suočava se teškom krizom i ovo bi mogli biti njegovi "posljednji dani", tvrde određeni vlasnici američke franšize.
U pokušaju da prekinu nesretni niz, McDonald's je uveo 'all-day' doručak u restoranima Americi, što je dio plana izvršnog direktora Stevea Easterbroooka. Plan također uključuju digitalne kioske za naručivanje i nove ponude na meniju.
Ali izgleda da su nove inicijative zadale glavobolju radnicima McDonald's restorana, što je otkriveno anketom koju ju sproveo Mark Kalinowski.
"Duboko smo u depresiji i ništa se ne mijenja", tvrde iz McDonald's franšize.
"Izvršni direktor sije sjeme naše propasti. Mi smo fast-food restoran sa brzim uslugama, a ne standardni fast-food kao što su Five Guys ili Chipotle. Sistem se možda suočava sa svojim posljednjim danima."
Još jedna od ideja iz glavnog ureda je 'Kreiraj svoj ukus' koja dozvoljava potrošačima u Americi da kreiraju sopstveni burger iz 30 različitih sastojaka - očigledno velika promjena za lanac restorana koji je navikao na brzu uslugu.
Pored tih ideja, postoje i druge inicijative koje uključuju 'zdravije' ponude na meniju.
Sve ovo je dio McDonaldsovog plana da preokrene dvogodišnji pad u prodaju uslugu u SAD-u, ali neki zaposleni u restoranima nisu impresionirani.
"Sistem je izgubljen u ovom trenutku. Naši meniji su pretrpani i mi još uvijek pokušavamo da uradimo previše stvari za previše ljudi."
"Stvari su slomljene iz perspektive franšiza."
Franšize upravljaju sa 81 posto McDonald's restorana širom svijeta, pa bi neuspjeh mogao biti mnogo veći.
Kalinowski je intervjuisao 29 franšiza, koje upravljaju sa 226 restorana, i tražio da izraze svoja očekivanja za naredni 6-mjesečni period od 1 (loše) do 5 (odlično). Prosječni rezultat je bio 1.69, što je najmanji rezultat otkad je ovo ispitivanje počelo 12 godina prije.