Kampanja koja je izazvala oštre reakcije: Da li zaista promoviše golotinju i pornografiju?
Nikakvu novost ne predstavlja činjenica da golotinja i seks prodaju, pa kada se želi i pokrenuti pozitivna priča o prihvaćanju svojeg tijela onakvog kakvo jeste, često se krivo protumači glavna ideja.
Kritičari na društvenim mrežama nisu s oduševljenjem dočekali kampanju kozmetičke kuće Lush s porukom "Go naked", već su je ocijenili "uvredljivom" te da je zapravo "pornografske prirode".
Kampanja je prvo puštena u Australiji, a najveće kritike stigle su od roditelja jer su plakati pušteni u javnost bez cenzure te ih i djeca mogu vidjeti.
Tijela svih oblika, boja, s celulitom i bez, tijela ukrašena tetovažama... Pitanje je bi li iste reakcije bile da su na plakat stavljene savršeno obrađenje stražnjice u Photoshopu.
Fotografiju objavljuje Elsa (@oimutsimutsi)