NATAŠA BEKVALAC ZAHVALJUJUĆI OVOJ ISHRANI IMA MANJE OD 60 KILOGRAMA: Možete jesti sve a ne debljate se- caka je u ovom namirnicama

Objavljeno:17.05.2022 - 09:55
A A A Times Arial

Foto: printscreen

Nataša Bekvalac daje sve od sebe da ima savršenu liniju i to joj polazi za rukom!

Pjevačica Nataša Bekvalac (40) angažovala je ličnog trenera, kog će plaćati 600 eura mjesečno, a preporuku je dobila od koleginice Emine Jahović.

Nataša je nedavno ostavila cigarete, a sada je riješila i da krene na individualne treninge, koji će joj pomoći da liniju dovede do savršenstva, tvrdi Srpski telegraf.Zasad je navodni dogovor da trenera plaća 600 eura mjesečno. Nataša je na preporuku njene koleginice Emine stupila u u kontakt sa njim jer je to čovjek koji je prije nekoliko godina navodno radio sa Eminom.

S obzirom na to da Bekvalčeva ima manje od 60 kilograma, mnogi smatraju da joj individualni treninzi nisu potrebni zato što sada izgleda fantastično.Pored toga što je angažovala trenera, Nataša ide i kod psihoterapeuta koji joj je psihološka podrška u borbi protiv cigareta, koje je odlučila da potpuno izbaci.

Upravo zbog ovakvih kriza značajna je uloga treninga i stručnog mladića koji će joj u svako doba dana biti na usluzi, i banuti joj u kuću da bi odradili kvalitetan set vježbi, koji će joj skrenuti misli i ojačati volju da istraje u stvaranju zdravih navika.Pjevačica izgleda sve bolje i bolje što je starija, ali istina je da iza savršenog izgleda stoji naporan rad, redovan trening ali i prilagođena ishrana.

Nedavno se požalila da su joj upravo zbog striktnog režima ishrane uskraćene pojedine omiljene namirnice, ali, rezultati govore dovoljno sami za sebe, te vjerujemo da je nekad i vrijedno preskočiti koje parče gibanice, pice ili kuglu sladoleda.

Pjevačica je na svoj Instagram svojevremeno podjelila svoj plan ishrane, a evo šta otprilike smijete da konzumirate.

Šta možete da jedete: svu vrstu mesa (osim masne svinjetine, ali može čisto svinjsko), mliječne proizvode sa što manje ugljenih hidrata (ne pretjerujte sa namirnicama kao što su feta sir, jogurt, kačkavalj), povrće (sve zeleno: kupus, zelena salata, krastavac, karfiol, brokoli, luk, paradajz, tikvice, spanać), jaja na sve načine, orašasti plodovi (po šaka dnevno), voda je jako bitna tokom cijelog dana (2.5 l dnevno).

Ne smijete da jedete: bilo kakvo pecivo, voće nikako osim nedeljom, krompir, soja, pasulj, boranija, tjestenina, grašak, pirinač, grickalice, slatkiši, sokovi.

Prvu listu koristite prvih šest dana, a sedmi dan unosite za doručak i ručak tjesteninu, krompir i pirinač, sve sem slatkog. U slučaju da zaželite neki desert, posegnite za kašikom meda ili integralnim keksom. Poslije sedmog dana, krenite ispočetka sa ishranom bez ugljenih hidrata.

Za mjesec dana možete izgubiti minimum 10 kilograma, u nekim slučajevima i više. Ova dijeta napada masti na najbolji način, a pritom čuva mišićnu masu.