Ovih trikova se dobro čuvajte: Prodavci vas njima manipulišu
Proširite dobrobiti i skupite troškove
Telemarketing sjajno koristi ovu mogućnost. Taman kad pomislite da je reklama gotova, prodavac/voditelj vikne: "Ali čekajte! To nije sve!". I ispadne da ako ovog trenutka okrenete prikazani broj, dobićete još set noževa i pribor za kućnog ljubimca. Iako su se prvenstveno reklamirali preparati za mršavljenje i uopšte vam ne trebaju ove druge stvari (čak i nemate kućnog ljubimca), odluka se čini predobrom da bi je tek tako propustili.
To je savršen primjer kako dobrobiti treba 'proširiti', tj. ostaviti nešto i za kraj, jer ćete tek u tom trenutku vjerovatno pridobiti mnoštvo kupaca.
S druge strane, gubitke svi vole primiti odjednom. Tačnije, ako kupujete skupocjeni auto, onda je najbolje da vam prodavac odjednom ponudi raznorazne dodatke, jer ćete misliti da kad već i tako plaćate cijelo bogatstvo, što je stotinak evra više za neki, u stvari nepotreban, detalj.