Ovih trikova se dobro čuvajte: Prodavci vas njima manipulišu

Zanimljivosti
Ovih trikova se dobro čuvajte: Prodavci vas njima manipulišu
Sve samo da kupite

Stvorite mit o potražnji 

Ovo je jedan od najdugovječnijih trikova. Čak i ako osoba nije sigurna želi li nešto ili ne, ako postoji šansa da će joj neko drugi to preuzeti pred nosom, raste želja da to poseduje. 

Robert Kjaldini, Noah Goldstajn i Stiv Martin svoj bestseler 'YES!: 50 Scientifically Proven Ways to Be Persuasive' otvaraju s anegdotom o Kolin Zot koju opisuju kao jednu od najuspešnijih spisateljica reklama. Ona je sjajno promijenila rečenicu na kraju telemarketinga iz: "Operateri čekaju, nazovite odmah!" u "Ako su operateri zauzeti, nazovite ponovo". Ova suptilna promjena iskoristila je 'društveni dokaz', tj. princip koji kaže da od drugih tražimo potvrdu za svoje odluke. Na taj način, ona je povećala prodaju. 

Ako postoji ograničena količina nekog proizvoda, pokazujući da ga drugi kupuju, ljudi će se zabrinuti zbog moguće nestašice i željet će da iskoriste ovu naizgled 'jedinstvenu' ponudu. 

Ne propustite