Microsoft prepušta oglašavanje i 1.200 radnih mjesta AOL-u
Microsoft izlazi iz poslova Web oglašavanja, potez koji će rezultirati gubitkom 1.200 radnih mjesta u Microsoftu, navodi se u izvještaju Wall Street Journala,
Reklamna sredstva i operacije će navodno biti prodane AOL-u. Također, svih 1.200 Microsoftovih zaposlenika na oglašavanju će primiti ponudu zaposlenja u AOL-u.
Kao dio dogovora, AOL će koristiti Bing umjesto Google-a narednih 10 godina kako bi se ojačali rezultati pretrage i pretraga reklama.
Dogovor sa AOL-om pokriva 9 zemalja uključujući SAD i Ujedinjeno Kraljevstvo, dok će AppNexus biti Microsoftov partner u oglašavanju za Austriju, Belgiju, Dansku i Portugal.
Vjeruje se da je ova promjena dio Satya Nadellovog plana, izvršnog direktora Microsofta, da podijeli MIcrosoftove mnogobrojne divizije na tri osnovna područja: lični kompjuteri, cloud i ekonomsko poslovanje.
Najnoviji Nadellov potez je bio pridruživanje Microsoftovim hardware i software odjeljenjima u pokušaju da se modernizuju operacije između ove dvije frakcije.