Prirodne ljepote i turistički potencijali Jugoslavije (1990) (VIDEO)

Lifestalgija
Prirodne ljepote i turistički potencijali Jugoslavije (1990) (VIDEO)
Spot je trajao 8 minuta - valjda po minuta za svaku republiku i pokrajinu, ali najbolje da procijenite sami.

Jugoslavija je kao pobjednica pjesme Evrovizije iz 1989. automatski postala i organizator slijedećeg takmičenja koje je održano 5. maja 1990. u Zagrebu. Te godine nas je predstavljala Tatjana Matejaš Tajči. Svaka zemlja domaćin ovog takmičenja je naravno koristila priliku da se predstavi u najboljem mogućem svjetlu. To se posebno odnosilo na turističke potencijale odnosno prirodne ljepote. Za tu svrhu je snimljen i reklamni spot koji je prikazao sve ljepote koje je nekadašnja država mogla ponuditi svojim gostima. Spot je trajao 8 minuta - valjda po minuta za svaku republiku i pokrajinu, ali najbolje da procijenite sami. 

Ne propustite