VLASNIK KAFIĆA OKAČIO JE OVU PORUKU U ŽENSKOM WC-U: Sad ga svi kopiraju, SVAKA ŽENA OVO TREBA ZNATI!
Ova slika je objavljena na Twitteru, a onda se ubrzo proširila i drugim društvenim mrežama.
Naime, vlasnik jednog kafića u Lincolnshireu, u Engleskoj, u toaletu okačio je zanimljivu poruku.
![]()
Na posteru se savjetuje ženama da “potraže Anđelu” ako se ne osjećaju bezbjedno. Osoblje ovog lokala je upoznato sa tim šta znači “A” šifra i spremno je da odreaguje i pomogne.
i saw this in a toilet and thought it was important and should be a thing everywhere not just lincolnshire !!!! pic.twitter.com/oO45I7gaJL
— izzi (@iizzzzzi) October 18, 2016
Na plakatu piše slijedeće:
“Zdravo, ja sam Anđela.
Da li si na sastanku koji ne ide kako treba?
Da li je osoba koja se pojavila na sastanku lagala i nije ona za koju se predstavljala na svom online profilu?
Da li osjećaš da nisi bezbjedna?
Da li ti sve to izgleda čudno i uvrnuto?
Ako odeš do šanka i “potražiš Anđelu”, osoblje će znati da si u sutuaciji u kojoj ti treba pomoć. Pozvaće ti taksi ili ti diskretno pomoći, bez prevelike frke.”
![]()
Mnogi gradovi širom svijeta sada kopiraju ovu ideju, a ovaj pametan trik postaje sve popularniji među ženama.
BONUS: Znate li šta predstavlja ženski znak na WC-u?
Sigurno ste primijetili kako je na vratima javnog toaleta uvijek okačen znak koji označava da li je toalet namijenjen muškarcima ili ženama.
Te znakove najčešće razlikujemo po odjeći koju nose.
![]()
Dok muški znak "nosi" hlače, ženski znak "nosi" haljinu, a to bi sada moglo biti pomalo zastarjelo i ograničavajuće. Tvrtka Axosoft iz Arizone, kao dio kampanje koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim "muškim zanimanjima, došla je na ideju za novi ženski znak za WC, a predstavili su ga na konferenciji Girls in Tech, piše The Mirror.
![]()
Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut koji je predstavljao haljinu na znaku za ženski WC zapravo nikada nije trebao predstavljati haljinu. Oni su na novom znaku haljinu pretvorili u plašt pa na taj način poručuje da žene mogu biti superheroji.
![]()
Iz ove firme kazali su kako su žene u nauci, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, ulicama, ali i u našim domovima često nevidljive.
ICMYI, #ItWasNeverADress campaign by @axosoft. http://t.co/QMWA9oUH1X #AIGAwomensleadership pic.twitter.com/DhzmgYYNc1
— AIGA (@AIGAdesign) May 2, 2015
Kampanja cilja potaknuti razgovore o prihvaćanju žena u bilo koje zanimanje. Ne radi se samo o jednakosti žena nego o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u nabrojenim zanimanjima, piše Večernji.hr.