Kako su prije izgledali logoi poznatih IT kompanija (FOTO)
Ponuda
NAŠA KLINIKA
Mislite na Vaše zdravlje i obavite ginekološki pregled, papa test i kolposkopiju po odličnoj cijeni!
100.00 KM
69.00 KM
- 31%
Biss Tours
Povratna karta na relaciji Sarajevo - Beč sa agencijom Biss Tours!
180.00 KM
150.00 KM
- 17%
Medical Spa Vedrina-Serenity
Mislite na Vaše zdravlje i opustite tijelo i um- masaža i hidžama cijelog tijela!
70.00 KM
35.00 KM
- 50%
Vrtoglavi popust! Pripremite se za ispite TOEFL, IELTS, KET, PET, FCE za samo 19 KM!
584.00 KM
19.00 KM
- 97%
Online kurs računovodstva i knjigovodstva u organizaciji International Open Academy!
180.00 KM
18.00 KM
- 90%
International Open Academy
Online kurs "Psihologija uspjeha" uz NLP tehnike!
200.00 KM
18.00 KM
- 91%
Logo je ključni dio identiteta svake kompanije odnosno brenda. Neki od najprepoznatljivijih današnjih logoa su nastali ...
Logo je ključni dio identiteta svake kompanije odnosno brenda. Neki od najprepoznatljivijih današnjih logoa su nastali na krajnje, da tako kažemo, skroman način. Tako je "Nike" svoj logo 1975. platio "čak" 35 $, a on je do danas ostao gotovo isti. Neke druge kompanije su uradile "update" svojih zaštitnih znakova pa je tako "Pepsi" 2008. platio čak 1 milion $ jednoj firmi kako bi im redizajnirala i "osvježila" njihov stari logo.
Pogledajte kakve transformacije su doživjeli neki danas najpoznatiji logoi.