AKCIJA U SUPERMARKETU RAZBJESNILA CIJELU SRBIJU: "Narod nije ovoliko slijep!"

Kiosk
AKCIJA U SUPERMARKETU RAZBJESNILA CIJELU SRBIJU: "Narod nije ovoliko slijep!"
.

Ova akcija u jednom marketu u Beogradu jednostavno je za vrijeđanje svake osobe ili onih koji su zbog neimaštine navikli da kupuju sve što ima znak "Akcija". 

Akcije se uglavnom stavljaju kada je proizvod pred istekom roka ili kada je nešto toliko „popularno“ da što prije mora da se proda je „svi to kupuju“. 

akcija

Kako god bilo, marketing je možda u modi, ali narod sve vidi. Svaka čast za pomoć, čak sa 200,99 na 199,99,dinara. 

akcija1

Kako nas varaju u trgovinama 

U većim marketima i tržnim centrima, svaki detalj je isplaniran tako da vas navede da kupite što više stvari i ostavite što više novca na kasi. U pitanju su provjereni psihološki trikovi koji utiču na našu podsvijest, a kako biste mogli da im se oduprete – prvo morate da skapirate kako vas tačno mame.

Nema prozora ni satova

Opšte je poznato da kockarnice nemaju prozore niti satove, tako da ljudi izgube osjećaj za stvarnost i troše više vremena i novca. Tržni centri pozajmili su ovaj trik iz istog razloga.

trgovina1

Ljepše boje zahvaljujući svjetlu

Najbolje banane su one koje imaju određenu nijansu žute boje. Ovo se odnosi i na drugo voće i povrće, a vlasnici prodavnica to dobro znaju. Pitanje „nesavršenih“ boja rješava se pomoću osvjetljenja: „pravo“ svjetlo može učiniti da bilo koja roba izgleda bolje.

Muzika, podovi, osvjetljenje, sve ima svoju svrhu

Svi prolazi u tržnim centrima su jako osvjetljeni, kroz njih odzvanja glasna muzika, podovi su popločani, ponekad klizavi. Ali čim uđete u neku od prodavnica, podovi postaju mekši, svjetla prigušenija, a muzika je iznenada tiša i prijatna. Sve ovo stvara osjećaj ugodnosti i navodi vas da ostanete duže.

Vraćanje na kasi

Više od 60 posto ljudi vraća nepotrebne artikle na police pri kasi. Da bi odvratili kupce od takvih navika, police se organizuju tako da ne možete stavljati nepotrebne stvari bilo gdje, pa pored kase nema polica.

kasa

Ogledala kao varka

Ogledala u kabinama napravljena su kako bi nas vizuelno učinila mršavijim, preplanulim i višim. Neke prodavnice donjeg veša, recimo, dodaju ružičasti pigment u ogledala kako bi koža izgledala zamagljeno. A funkcioniše tako što a

ko se sebi više sviđamo u odjeći, vjerovatnije je da ćemo je kupiti.

Restorani nisu za opuštanje

Restorani u tržnim centrima nisu osmišljeni da se odmorite i uživate prije nego što nastavite kupovinu. Nećete moći da provedete previše vremena pauzirajući: stolice su neudobne, ima malo prostora između stolova, uvijek je buka i radnici oko vas čiste.

trgovina

Premeštanje robe

Ako kupujete robu u istoj prodavnici u određeno vrijeme, znate tačno gdje se sve nalazi i idete direktno tamo gdje su stvari koje su vam potrebne i ne gledate okolo. Kada prodavnica premješta robu, morate potražiti ono što vam je potrebno, popunjavajući kolica usput.

Rupe na policama

Uzmimo police sa sokovima kao primjer. Jeste li ikada primjetili prazne prostore između tetrapaka? Mislimo da je sok popularan jer je dobar, a mi ga uzimamo zdravo za gotovo. Zapravo, najčešće radnici prodavnice uklanjaju sok sa polica kako bi stvorili privid visoke tražnje.

Artikle na policama prodavci ponekad namjerno premjeste kako bi djelovalo da je roba traženija.

trgovina

Manipulacija ogledalima

Ogledala ispred kabina igraju važnu ulogu u prodaji: ako osoba nema previše samopouzdanja ili jednostavno ne izgleda dobro, konstantna refleksija će je podsećati na to. Ovaj trik bukvalno čini da čovjek kupi nešto novo radi poboljšanja situacije.

 

 

Ne propustite