ŽENE U ŠTIKLAMA OVE VISINE MUŠKARCI NAJVIŠE PRIMJEĆUJU: Za njima se svi okreću na ulici, evo u čemu je TRIK!

Moda i ljepota
ŽENE U ŠTIKLAMA OVE VISINE MUŠKARCI NAJVIŠE PRIMJEĆUJU: Za njima se svi okreću na ulici, evo u čemu je TRIK!
.

Ah, te štikle! Lakovane, plišane, sa mašnom, stabilne ili one tanke, u špic ili na kaišiće – ma volimo ih u svakom obliku. Jasno je da ženstvenost i seksepil dolaze iznutra, ali većina će se složiti da nema ništa privlačnije od žene u visokim potpeticama. Samopouzdanje skače, držanje je bolje, koraci su kraći, a hod zavodljiviji, i teško ćete naći ženu koja se neće složiti sa ovim. A sudeći po novim istraživanjima, čini se da i muškarci dijele isto mišljenje.

KAKO OVO NISMO PRIJE ZNALI: Puder za bebe ima moći za koje niste mogli ni sanjati JEFTINO, A ČUDESNO!​

1

Postoji bezbroj varijacija kada je visina štikle na ženskim cipelama u pitanju. One sa najvišom potpeticom, svakako su najatraktivnije ali, da li visina štikle zaista određuje privlačnost žene suprotnom polu? U seriji od četiri eksperimenta, francuski istraživači otkrili su da i te kako određuje, i da, kako visina štikla raste, raste i zainteresovanost muškarca. I to drastično.

2

U prvom eksperimentu, istraživači su 19-godišnju ženu sa tablom za pisanje postavili ispred radnje. Bila je obučena u skromnu crnu suknju i bijelu bluzu, uz koje je nosila kožnu jaknu i moderne cipele u crnoj boji. Jedina razlika je u tome što je mijenjala visinu štikle – ravne, srednje i visoke. Kada bi joj u susret naišli muškarci između 25 i 50 godina, pitala bi ih da li žele da učestvuju u četvorominutnoj anketi o problemima između polova. Žena je razgovarala sa 90 muškaraca, mijenjajući cipele na svakih 10. Istraživači su sjedili u blizini i pratili zainteresovanost muškaraca da učestvuju u anketi – a ona je bila veoma usko povezana sa visinom štikle koju je žena nosila.

3

- Ravne: 47 odsto muškaraca je željelo da učestvuje u anketi

- Srednja štikla: 63 odsto

- Visoka štikla: 83 odsto

4

U drugom eksperimentu, istraživači su rasporedili četiri žene od 19 godina sa tablama u četiri različita grada. Sve su imale sličnu visinu, težinu i broj cipela, kao i iste odevne kombinacije kao žena iz prethodnog eksperimenta. Svaka od njih dobila je instrukcije da pronađe 45 muškaraca i 45 žena (ukupno 180 žena i muškaraca) između 25 i 50 godina koji će učestvovati u anketi. Visina štikle imala je jako mali uticaj na zainteresovanost žena da učestvuju u anketi, ali kod muškaraca je pravila ogromnu razliku.

5

Žene koje su bile voljne da učestvuju u anketi žene koja nosi:

- Ravne cipele: 32 odsto

- Srednje štikle: 37 odsto

- Visoke štikle: 30 odsto

6

Muškarci koji su bili voljni da učestvuju u anketi žene koja nosi:

- Ravne cipele: 42 odsto

- Srednje štikle: 60 odsto

- Visoke štikle: 82 odsto

7

U trećem eksperimentu, koristili su iste žene kao i u drugom, nosile su iste stvari i na isti način mijenjale visinu štikli. Ali, ovoga puta žena šeta kroz ulicu prepunu ljudi brljajući po torbi, a onda „slučajno“ ispušta rukavicu i nastavlja svojim putem. Visina štikle ni ovoga puta nije pravila veliku razliku kod ženskih pronalazača rukavice, ali, još jednom, kod muškaraca se razlika znatno osjetila.

8

Ženski pronalazači rukavice kod žene koja nosi:

- Ravne cipele: 43 odsto

- Srednje štikle: 50 odsto

- Visoke štikle: 52 odsto

9

Muški pronalazači rukavice kod žene koja nosi:

- Ravne cipele: 62 odsto

- Srednje štikle: 78 odsto

- Visoke štikle: 93 odsto

10

U četvrtom eksperimentu, žena iz prvog eksperimenta je poslata u jedan od tri bara, u periodu od šest srijeda uveče i šest subota uveče od 20:30 do ponoći. Nosila je suknju i usku bluzu i dobila instrukcije da sjedi sama za stolom blizu šanka i prekrsti noge tako da muškarci mogu da vide njene cipele. Istraživači su sjedili blizu i snimali kojom brzinom 36 muškaraca u dvadesetim godinama pokušava da započne razgovor sa njom. Što je štikla bila viša, muškarci su brže prilazili.

HRVATICA OTKRILA GENIJALAN TRIK I SAD JOJ SVI ZAHVALJUJU: Evo kako ćete spasiti oguljene štikle (FOTO)

11

- Ravne cipele: 14 minuta

- Srednje štikle: 11 minuta

- Visoke štikle: 7 minuta

12

U ČEMU JE TRIK?

Ovi eksperimenti potvrdili su ono što žene već generacijama unazad znaju: Visoke štikle privlače mušku pažnju. Postoji nekoliko razloga za to. Kako veličina štikle raste:

- Ženske grudi izgledaju bujnije. Visoke štikle „tjeraju“ vas da izvijete leđa unapred, i na taj način čine grudi većim i izraženijim. Mnoge studije pokazale su da istaknute grudi privlače više pažnje kod muškaraca.

13

- Ženska zadnjica izgleda veće jer je podignuta na štiklama. Neka istraživanja ukazuju na to da kako veličina zadnjice raste, raste i zainteresovanost muškaraca ka ženama.

- Dok hodaju u štiklama, ženski kukovi i zadnjica se više njišu jer štikle smanjuju dužinu koraka.

14

- Ženska stopala izgledaju manje. Iako postoje muškarci koje privlače različiti tipovi žena – mršave, punačke, niske, visoke – muškarci su evoluirali tako da budu veći i viši od žena, i da ih privlače žene koje su sitnije od njih. Visoke štikle čine ženska stopala vizuelno manjim, i samim tim atraktivnijim.

Ipak, uvećana atraktivnost ima određenu cijenu: Visoke štikle su neudobne i značajno povećavaju rizik od nezgoda sa stopalima - žuljeva, čukljeva, padova, izvrnutih članaka, plantarnih bradavica, uraslih noktiju, oštećenja nerava i bolova u kolenima i leđima.

15

ZA SVE JE KRIVA EVOLUCIJA

svrha života jeste da reprodukuje život, da pošalje gene u narednu generaciju. Najlakši način za muškarce da to postignu je da oplode veliki broj žena. Najlakši način za žene da svoje gene pošalju u potomsvo jeste da odgaje mali broj dece do reproduktivne zrelosti – u idealnom slučaju uz podršku muškarca čiju ljubav privlače i održavaju tokom vremena.

16

Muškarci žude za ženama, a neke žene doživljavaju želju na muški način. Međutim, mnoge žene se osjećaju manje motivisano požudom nego potrebom da se osećaju poželjno, da privuku i zadrže mušku pažnju. Visoke potpetice privlače muške poglede. Žene se često žale na mane visokih potpetica, ali nastavljaju da ih nose. Očigledno je – žudnja za poželjnim izgledom pobjeđuje želju za komforom.

18

(Novi.ba/Zena.blic.rs)

Ne propustite