EKSTRAVAGANTNI ZAHTJEVI BOGATIH NA JADRANU: Sve što žele mora im se ispuniti, a ovo su BIZARNE STVARI KOJE TRAŽE

Kiosk
EKSTRAVAGANTNI ZAHTJEVI BOGATIH NA JADRANU: Sve što žele mora im se ispuniti, a ovo su BIZARNE STVARI KOJE TRAŽE
.

“Nema čudnog, nema neuobičajenog. Kakvo čuđenje. Kada gost želi, to i dobiva. Uvijek i samo najbolje. Ako žele daske na podu kao ležaj, imat će daske na podu”, kaže direktor splitskog hotela Park govoreći o zahtjevima najbogatijih gostiju

Nedavno se jedan gosti čuvenog noćnog kluba u Hvaru pohvalio (ili požalio) ondje plaćenim računom od skoro 88.000 kuna( skoro 12 hiljada eura) na kojem se većina iznosa odnosila na osam boca šampanjca Dom Perignon, svaka po cijeni od 7.500 kuna (malo više od hiljadu eura).

dubovica-hvar

more7

No, oni pravi bogataši koji dolaze na Jadran ne razmeću se javno plaćenim računima niti kukaju zbog njih. Ugostitelji i hotelijeri na Jadranu već sezonama diskretno svjedoče njihovim hedonističkim uživanjima u najskupljoj hrani i pićima, ali i ekstravagantnim zahtjevima i željama. Ono što je za njih normalna stvar za čiju cijenu ne pitaju, običnom se svijetu čini najegzotičnijim prohtjevima.

Po bocu posebne tekile helikopterom u Zagreb

“Ovo smo ljeto imali skupinu Arapa koji su za party na svojoj luksuznoj megajahti poželjeli jednu posebnu vrstu tekile. One čija je nabavna cijena četiri tisuće eura. Željeli su je odmah i sada”, kaže za Slobodnu Dalmaciju Ivana Vrselja, PR djelatnica u hvarskom restoranu Gariful u koji redovito zalaze pripadnici svjetskog jet-seta na svojim obilascima Jadrana.

Zadatak je, dakako, ispunjen i isporuka obavljena.

“Bocu smo pronašli u Zagrebu, digli smo helikopter, dopremili je u rekordnom roku i dostavili je na jahtu. Ta jedna boca koju možda nisu ni otvorili, njih je u konačnici došla oko 12 hiljadu eura. Za njih sitnica, detalj koji su poželjeli imati, ako se netko baš poželi te vrste skupocjenog pića”, kaže ona.

Vrselja pojašnjava da bogati gosti imaju točno isplaniran raspored pa njihovi asistenti sedmicama unaprijed, pa čak i godinu dana ranije rezerviraju stol ili čitav restoran.

jadran-konobar-001
“Zbog ispunjenja njihovih želja radimo 24 sata sedam dana u tjednu, cijelo ljeto. Ali stoji i to da strukturu gostiju kakvo smo ovo ljeto imali, doslovce ne pamtimo godinama. Zbog ekstra bogatih milijardera dizali smo male avione i helikoptere kako bismo im omogućili šoping u Zagrebu, posjet Splitu. Promatrali su panoramski hvarski arhipelag, odabirali najljepšu plažu samo za sebe.

Helikopter smo ovo ljeto naručivali i zbog iznimno skupih cigara, kubanki koje smo pronašli u Zagrebu. Odatle smo dovodili i brazilske plesačice. Zakupljivali smo im luksuzne vile koje imaju bazene i prostor za partyje, tražili im usluge wellnessa i masaže za kućne ljubimce. Osiguravali smo im dadilje i animatore za djecu, dovodili na jahte joga i meditacija stručnjake. Rezervirali cijeli klub, etažu ili restoran. Sve što požele, sve što im god padne na pamet. Nema ne može se, nema se. Sve se može. Svega ima. Nikada bolje ljeto”, u dahu je ispričala PR-ovka spomenutog hvarskog restorana.

Dodaje kako se prohtjevi poput dostave ruža na brod ili kupovine točno određenog parfema i pića više ne smatraju nečim posebnim već posve normalnim.

plaza

“Vole trošiti i biti sačuvani od oka javnosti”

Slično govori i direktor splitskog hotela Park, Jozo Tomaš, koji kaže da kod prihtjeva gostiju nema više neuobičajenosti.

“Nema čudnog, nema neuobičajenog. Kakvo čuđenje. Kada gost želi, to i dobiva. Uvijek i samo najbolje. Ako žele daske na podu kao ležaj, imat će daske na podu. Imali smo gošću koja je patila od bolne kralježnice i tražila je golu sobu, tek s ormarom i dvije velike daske na podu s jastukom i posteljinom. Jedan strani bračni par, inače naši redovni gosti, u sobi uvijek dočeka 15 jastuka, svaki sa svojim punjenjem. Svaki na sebi ima cedulju na kojoj piše sastav. Jedan je gost došao u Split zbog međunarodne utakmice i tražio je poster svog kluba na zidu. Jedan nam uvijek traži crvenu satensku i pod obvezno jako klizavu posteljinu”, priča direktor splitskog ‘Parka’ dodajući da gost, ako zatraži, mora dobiti i ptičje mlijeko.

plaza

“Četiri puta smo im mijenjali jelovnik…”

Slobodna Dalmacija piše o skupini od 13 ultrabogatih poslovnih ljudi s Dalekog istoka koji su krstarili Jadranom uz nevjerojatnu diskreciju i još rigoroznije mjere sigurnosti. Tjedniam ranije dogovorili su i ručak u splitskom restoranu Perivoj zakupivši cijeli prostor i tražeći da im se objed servira i u vrtu, ali i u unutrašnjosti restorana pa što im više bude odgovaralo.

“Četiri puta smo im mijenjali jelovnik i na kraju su došli i uzeli sve a’la carte. Za cijelo vrijeme pripreme jela osoba koja je bila zadužena za protokol i osiguranje, s nama, kuharskim timom, boravila je u kuhinji, pomno prateći svaki detalj priprave jela. I to jedan od dokaza tražene sigurnosti, kao i onaj da im se strogo sačuva identitet.
Na listi zahtjeva su naglasili kako ne žele alkohol, isključivo čaj. No ne onaj iz kesice, već samo refužo iz specijalizirane trgovine za čajeve. Na kraju su ipak naručili dvije boce vina”, ispričao je chef u Perivoju Braco Sanjin.

jadran

Posebna soba samo za cipele, bijela limuzina za psa…

Slobodna Dalmacija navodi još nekoliko ekstravagantnih ‘bisera’ ultrabogatih gostiju, Recimo, jednog rabina, koji vikendom nije smio dodirivati kvaku vrata, osoblje hotela nosilo je na posebnoj nosiljci od parkirališta do sobe. Jedan je gost zakupio dva kata hotela samo za sebe, drugi je tražio dodatnu sobu samo za cipele,a  treći je poželio akvarij u sobi da se ne osjeća usamljeno. Pamti se i zahtjev za 15 pepeljara i 10 šteka cigareta svakodnevno u sobi, prijevoz psa u bijeloj limuzini iz zračne luke, a kada su jedno zgodom gosti poželjeli igrati odbojku na pijesku u hotelu, smjesta je dovezeno 30 kubika pijeska.

konobar-ugostiteljstvo-hrvatska-jadran-sezona-glassrpske

Ne propustite