5 važnih poslovnih lekcija koje možete naučiti od Oprah Winfrey

Biznis
5 važnih poslovnih lekcija koje možete naučiti od Oprah Winfrey
Oprah Winfrey je neosporno jedna od najinspirativnijih figura u poslovnom svijetu i, iako ne može svako postići uspjeh poput nje, postoje neke veoma korisne lekcije koje možete naučiti iz njenog nekoliko decenija dugog iskustva u poduzetništvu.

Oprah Winfrey je neosporno jedna od najinspirativnijih figura u poslovnom svijetu i, iako ne može svako postići uspjeh poput nje, postoje neke veoma korisne lekcije koje možete naučiti iz njenog nekoliko decenija dugog iskustva u poduzetništvu. 

1. Za uspjeh je potrebno vrijeme

5

Mnogi poduzetnici ulaze u poslovni svijet misleći kako imaju dovoljno novca da sve pokrenu. Međutim, temelji poslovanja se ne mogu uspostaviti preko noći. Obino je potrebno dvije do tri godine da bi se izgradili solidni temelji i kako bi se osiguralo čvrsto tlo za razvoj poslovne ideje. 

Ja koristim frazu „Hvala Bogu na Oprah“, zato što je njoj trebalo oko tri godine da uspostavi i učvrsti temelje svoje Oprah Winfrey Network. To je sada za mene standard. 

Ako je Oprah, koja je imala sve moguće poslovne resurse na raspolaganju – kapital, fanove, odličan brend i mnogo više od toga – trebalo tri godine da postavi čvrste poslovne temelje, to znači da će i vama vjerovatno trebati isto toliko vremena. Pobrinite se za to da ne isplanirate samo lansiranje poslovne ideje nego je i podržite finansijski i na bilo koji drugi način u prve tri godine, da bi znali da li će vaš posao uspjeti. 

2. Promovišite se

4

Oni koji rade samopromociju obično su meta kritika. Kao neko ko ga često optužuju za to, ja na te kritike odgovaram na sljedeći način: „Ako ne promovišem sam sebe, ko će me promovisati?“

Oprah je šampion u ovoj strategiji. Ona je svoj brend izgradila oko sebe same, i čak je ona lično model na naslovnoj strani svakog izdanja njegnog magazina. 

To osigurana dosljednost njenom brendu i očigledno njeana promotivna strategija uspijeva zato što svi na svijetu znaju ko je ona. Ugledajte se na Oprah i budite spremni na to da dosljedno promovišete sebe, svoj brend i svoje proizvode i usluge. 

3. Radite sa talentovanim ljudima

3

Iako je Oprah usavršila umjetnost samopromocije, ona se također i okružila sjajnim ljudima. Ona je samo da zapošljava najveće profesionalce poput Adama Glassmana, kreativnog direktora njenog časopisa The Oprah Magazine, nego je i mnogima pomogla da se proslave, uključujući dizajnera Natea Berkusa, gurua za samopomoć Dr. Phila, stručnjaka za lične finansije Suze Orman, i mnoge druge. 

Zahvaljujući radu sa ssjajnim talentima, uspjela je proširiti ponudu sadržaja i proizvoda koje nudi svojim klijentima. Pobrinite se za to da nađete talentovane ljude koje ćete ili unajmiti ili sa njima surađivati, i podignite svoje poslovanje na viši nivo.

4. Sklapajte dobre dogovore

2

Oprah je uvijek bila strunjak za sklapanje dogovora. Kada je postala najpoznatija TV ličnost, umjesto da pregovara o plati ona je započela pregovore o posjedovanju programa i studija gdje se emicsija producira. To joj je pomoglo da postaje milijarderka. 

Kad je odlučila da postane portparol Weight Watchersa, također je otkupila udio u kompaniji ivrijednost dionica je rasla uporedo sa opadanjem njene težine. 

Sklapanje dobrih dogovora je nešto najznačajnije što možete naučiti od Oprah. Dobro razmislite kako možete unaprijediti svoje vještine sklapanja dogovora da bi povećali vrijednost vašeg poslovanja i vaše bogatstvo. 

5. Dajte da bi dobili

1

Ne možete rauzmišljati o Oprah, a da ne razmišljate o mnogim darivanjima koje je organizovala. „Vi dobijate auto!“ ostaje jedna od najpoznatijih internet animacija godinama nakon što je svakom gostu u svojoj emisiji poklonila auto. Njena strategija darivanja donosi uzbuđenje ne samo među ljudima koji su se ooristili nego i među svima koji su o tome čuli naknadno. 
I dok vi vjerovatno nećete dijeliti besplatna auta ili čak nekoliko vaših najdražih proizvoda, možda možete pokloniti nekoliko primjeraka novih proizvoda i usluga postojećim klijentima.

Možete i zapoeti besplatne konsultacije da bi privukli nove klijente. 

Bez obzira na to šta dajete, potrudite se da to bude uzbudljivo i za klijente, i za kompaniju, i za vaš brend. 

 

Ne propustite