Uspješniji i brži rast firme uz formulu Elona Muska
Njegove vodeće kompanije su: Tesla, SpaceX, Boring Company, HyperLoop, Solar City i Giga Factory.
Sve Muskove kompanije imaju jednu glavnu temu, viziju i tehnologiju; postavljene su tako da prevazilaze 'granice'.
Musk kaže: "Ako ustaneš ujutro sa razmišljanjem da će budućnost biti bolja, dan će ti biti sjajan. U suprotnom, neće. "
Mosk je najuticajniji poduzetnik naše generacije. Njegov pristup je inspirisao mnoge da isprobaju nove stvari i da promijene svijet. Njegove formule za uspjeh:
Musk izaziva konvencije
On jako dobro razumije istinu o ljudima. Muskova formula za inovaciju počinje prepoznavanjem onoga što i zašto u određenoj boli u svakodnevnom životu. Jedna od njegovih novijih ideja, iz SpaceX tornjeva, ima za cilj promjenu same percepcije putovanja vazduhom.
Šta je ljudska istina?
Ljudska istina o vazdušnom putovanju je da većina ljudi ne uživa u vožnji avionom satima. Putnici vole da dođu do njihovih destinacija što je brže moguće. Ambiciozni plan Muska je da stvori revolucionarni raketni sistem koji bi prevezao putnike iz jednog grada u drugi za manje od sat vremena.
Ovo nije jedina ideja Muska (u prošlosti i sadašnjosti) koja izaziva konvenciju. Kroz svaku ideju, pokretačka snaga efektno pronalazi neefikasnost i radi na stvaranju rješenja koja nikada ranije nisu bila obavljena. Većina Muskovih ideja nisu čak ni došle u razmatranje.
Dharmesh Shah, osnivač HubSpot-a upitao ga je: "Koji je vaš savjet za izgradnju odlične kompanije koja će svakodnevno rasti?"
Musk razumije da su svi učesnici vektori
Musk kao jedan fizičar je rekao Shahu da razmišlja o tome na jednostavan način tj. kako da dovede kompaniju od tačke A do tačke B. Svaka osoba unutar operacije je vektor koji vrši energiju da bi postigao taj cilj. Svako ima količinu i opsega i pravca. Da bi preduzeće postiglo maksimalan uticaj, svi vektori moraju vršiti energiju u istom pravcu. Ukratko, da bi jedna kompanija uspjela, sve stranke moraju dosljedno uložiti svoje napore ka zajedničkoj viziji.
Čvrsto uskladiti ciljeve tima sa potrebama kupaca
Jedan od osnovnih ljudskih istina kojima se Musk vodi u svojim poslovnim planovima jeste to svi ljudi žele pozitivno iskustvo kupaca od jednog do drugog kraja. Odlično iskustvo klijenta od kraja do kraja uključuje izvanredne proizvode, prodajne strategije i uslužne opcije. Tokom svakog poduhvata, Muskov primarni cilj jeste omogućiti da se ove komponente ostvare.
Vjerovatno je najbolji primjer za to poznato Tesla auto. U Tesli autentični proizvodi se isključivo prodaju u Teslinim prodavnicama. Kod njih nema vanjskih dilera koji pomažu ciklusu prodaje. Servisne opcije dostupne su iz brendiranih Tesla centara. Ako korisnik želi prodati svoje auto, to može učiniti preko Tesla web stranice. Ovako je puno lakše držati u istoj ravni ciljevi tima i potrebe kupaca.
Elon Musk je već učinio značajano poboljšao naš način života. Njegovo superlativno znanje i posvećenost ka većem dobru je zaista fenomen javlja jednom u životu.