Od nule do 2 milijarde dolara za samo 4 godine

Biznis
Od nule do 2 milijarde dolara za samo 4 godine
.

Startupi koji brzo rastu do preko milijardu dolara prihoda gotovo nikada nisu u maloprodaji, obično je to tehnologija ili druge industrije.

Trgovci koji rastu tako brzo su obično neodrživi, izuzev ovog. Rast kao što je ovaj, mora da je iskoristio neku osnovnu potrebu koju većina drugih ljudi u industriji nije vidjela.

Evo nekoliko činjenica

Kompanija se zove LuLaRoe. Bave se prodajom ženske odjeće, sa ponekom muškom i dječijom, u šarenim stilovima. Nema ništa neobično u vezi s tim, zapravo je prilično neprivlačan posao i zbog toga je ova kompaniju tako intrigantna. Postoji još nekoliko neuobičajenih stvari o LuLaRoe-u, mimo rasta kojeg su doživjeli.

LuLaRoe nema prodavnica i ne prodaje direktno proizvode potrošačima na svojoj web stranici ili na bilo koji drugi način. Prodaja se vrši preko mreže pojedinačnih predstavnika koja se naziva 'nezavisni modni trgovci na malo' (skraćeno IFR). IFRs kupuju od LuLaRoe za 50% jeftinije od predložene maloprodajne cijene i prodaju svojim prijateljima i kontaktima, po stvarnoj cijeni.

odjeca1

IFR ne biraju uzorak koji žele. IFR-ovi navedu stilove i veličine koje žele u svojoj porudžbini i koliko će ih kupiti. LuLaRoe izabere uzorke i isporuči ih IFR-ovima. Kompanija ne proizvodi više od 5000 komada bilo kojeg uzorka, tako da tržište nikada nije pretrpano nekim stilom posebno. LuLaRoe ima preko 80.000 IFR-ova. Nijedan od njih ne dobija isti asortiman proizvoda u bilo kojoj pošiljci.

Odjeća LuLaRoe napravljena je za prave žene, a ne mršave modele od 16 godina. Oni su udobni, prostrani i praštajući. Ta poruka je naglašena na svakoj njihovoj slici. Na fotografijama možete vidjeti da poštuju način na koji žene izgledaju u stvarnom životu.

LuLaRoe zahtijeva od svojih IFR-ova da kupe najmanje proizvoda u vrijednosti od 5.000 $. To je značajna investicija za mnoge ljude, a ne uspiju svi. Morate imati puno preduzetničke lude hrabrosti da napravite takav skok i prodate proizvod direktno kontaktima, prijateljima i rođacima. Kompanija kaže da odvaja do 13% od svoje marže kako bi podržala IFR-ove da angažuju, treniraju i obučavaju druge IFR-ove. Nijedan IFR ne može primiti onih 13% bonusa bez prodaje, i to najmanje 75 stavki ukupno od najmanje 2.250 dolara svakog mjeseca, tako da niko ne može biti samo regrutator - morate prodati proizvod klijentima da biste zaradili bilo koji novac. Većina IFR-ova ne dobije mnogo ako uopšte, novac iz ovog bonusa.

LuLaroe vjerovatno ima veoma velik profit, tako da su im troškovi proizvodnje i režija pod kontrolom. To je jedini način na koji mogu da imaju dovoljno novca za podršku troškova inventara za ovakvu vrstu rasta.

LuLaRoe je očito iskoristio potražnju koju niko drugi nije našao.

Znajući da su njihovi kupci samo iz određenih oblasti, bilo bi interesantno pogledati ove stavke o potrošačima:

- Prihodi

- Zanimanje

- Obrazovanje

- Političku pripadnost

Poznavanje ovih karakteristika može dovesti do otkrivanja drugih proizvoda koji se mogu prodati postojećoj bazi klijenata.

Za većinu kompanija sada, moda nije unosan posao, međutim kreativni ljudi uvijek mogu pronaći niše koje su visoko profitabilne.

odjeca2

U slučaju LuLaroe vidimo da:

- Prije svega, proizvod je ispravan.

- Kupci nisu u glavnim modnim centrima poput Njujorka i Los Anđelesa.

- Nema maloprodajnih objekata.

- Društveni mediji su važna komponenta.

- Svi u lancu snabdijevanja su snažno podstaknuti.

- Sve su cijene ispod 100 dolara.

- Osnivači su pravi ljudi, sa ličnom pričom, a ne anonimnom korporacijom.

- Oni omogućavaju ljudima koji su pali zbog korporativne Amerike ili koji žele više diskrecije u svom vremenu i ravnotežu između posla i života, da postanu preduzetnici.

Ne propustite