Google dobio strašnu konkurenciju u marketingu na internetu

Internet
Google dobio strašnu konkurenciju u marketingu na internetu
Dobit bez uračunatih jednokratnih stavki povećana je na 6,57 sa 6,27 dolara po akciji.

Najveća svjetska internet korporacija Google povećala je neto profit u prvom tromjesečju 2015. godine četiri odsto, uslijed rasta prihoda od 12 odsto, međutim, rezultati nisu opravdali očekivanja tržišta već šesti kvartal zaredom.

Rast finansijskih pokazatelja Googlea usporen je zbog jačanja dolara, ali i zbog veće konkurencije na tržištu reklame, konkretno od Facebooka.

Kako je saopštila kompanija, njen neto profit u periodu januar-mart povećan je na 3,59 milijardi dolara ili 5,20 dolara po akciji, u poređenju sa 3,45 milijardi dolara ili 5,04 dolara po akciji, ostvarenim u istom periodu prošle godine.

Dobit bez uračunatih jednokratnih stavki povećana je na 6,57 sa 6,27 dolara po akciji.

Prihodi u prvom kvartalu ove godine porasli su sa 15,42 milijarde dolara na 17,26 milijardi. Troškovi internet saobraćaja bili su 3,55 milijardi dolara, a kad se oni odbiju prihodi su iznosili 13,91 milijardu dolara.

Analitičari u anketi Thomson Reutersa prognozirali su u prosjeku korigovani prihod Googlea na nivou od 6,60 dolara po akciji, odnosno od 17,50 milijardi dolara.

Prosječna vrijednost "klikova" na sajtovima Googlea i drugih internet resursa na kojima on objavljuje svoje reklame snižena je u prva tri mjeseca ove godine sedam odsto na godišnjem nivou. Takvo kretanje tog pokazatelja zabrinjava investitore više nego drugi jer svjedoči o teškoćama kompanije na tržištu mobilne reklame, piše Wall Street Journal.

Vrijednost akcija Google na berzama, porasla je 3,5 odsto nakon objavljivanja izvještaja.

Ne propustite