Ovo su četiri elementa uspješnog oglasa na Facebook-u
Marketing na Facebook-u postao je ozbiljan dio svake kvalitetne oglašivačke strategije. Ova činjenica nipošto ne iznenađuje, budući da su nedavno čelnici ove društvene mreže objavili da su dostigli čarobni broj od čak dvije milijarde korisnika.
Međutim, nije dovoljno samo kreirati i postaviti oglas na Facebook. Veliki broj brendova to radi svakodnevno. Važno je dobro istražiti konkurenciju i napraviti oglas kojem će se vaša ciljna grupa obradovati i na koji će poželjeti da klikne.
Kako bismo vam pomogli u toj misiji, odlučili smo da napravimo listu elemenata koji čine jedan FB Ad uspješnim.
Cilj
Čime god da se bavite u životu, važno je da imate cilj koji ćete da pratite i prema kom ćete da se upravljate. Samo tako možete znati kako napredujete i dokle ste stigli. Ista priča odnosi se i na digitalni marketing.
Da li želite da vaš oglas poveća broj posjeta vašem sajtu? Da proda određeni proizvod? Da ubjedi ljude da kliknu na njega i saznaju nešto više? Da se prijave za neki događaj? Samo u zavisnosti od cilja možete znati da li dobro napredujete. Važno je da budete jasni u prenošenju tog cilja, kako bi vaši potencijalni korisnici znali šta želite od njih i šta bi trebalo da urade kada vide oglas. Poziv na akciju Popularno poznat kao CAT, odnosno call to action, poziv na akciju predstavlja dio opisa vašeg oglasa ili određeno dugme na njemu koje bi trebalo da upućuje ljude na dalje korake.
Zato morate imati jasno naznačeni tekst, kao što su „kliknite da biste saznali više”, „prijavite se ovdje”, „kupite proizvod”. Ukoliko ne naznačite šta je to što želite da učine, velika je vjerovatnoća da će izostati njihova reakcija. Facebook je brz medij i nema previše vremena za razmišljanje prilikom skrolovanja kroz sadržaje. Trudite se da budete jasni, a često i glasni, kako biste sproveli svoje zamisli u djelo.
Fotografija i link
Istraživanja pokazuju da vizuelni oglasi daleko bolje prolaze od tekstualnih, jer privlače više pažnje, a i ljudi ih lakše pamte. To znači da morate koristiti dopadljive fotografije ili dobro dizajnirane vizuelne elemente. Oni bi trebalo da budu atraktivni, upečatljivi i da se ističu na Facebook-u tako da ljudima zapadnu za oko.
Također, uključite i linkove, tako da, kada zapravo otvore vaš oglas, odu direktno na sajt, gdje će pronaći još dodatnih informacija, a vi ćete imati još veći broj mogućnosti da ih privučete i zadržite.
Kratko i jasno
Jedno od osnovnih pravila pisanja prodajnog teksta jeste – sve može da se napiše kraće. To se odnosi i na naslove, i na same tekstove i na sve dodatke na kojima radite. Budite jednostavni, sažeti, koncizni i koristite što manji broj riječi da navedete ljude da učine ono što želite. Ne zaboravite da uključite emociju u vaše riječi – koliko god da je tekst kratak, možete uvijek ostaviti trag osjećajnog brenda, za koji se ljudi rado vezuju.
Ako zaista vjerujete u ono što želite da prodate, ovo ne bi trebalo da vam predstavlja problem.
Sada, kada imate osnovu, na vama je da osmislite kreativno rješenje za oglas koji će se ljudima dopasti i na koji će poželjeti da kliknu i saznaju više. Ipak, tu se vaš posao ne završava, već morate napraviti dobru analizu na osnovu svih stečenih podataka, kako biste mogli da zaključite šta je to što prolazi dobro, a šta ne i kako da unaprijedite ove rezultate. Da biste sve to uradili, biće vam neophodna znanja iz digitalnog marketinga, koja prevazilaze osnovne elemente dobrog oglasa za Facebook. Zato upišite obuku u domenu internet-marketinga i upustite se u ovu priču bez straha od izazova.