NIKAD NEMOJTE BITI NEPRISTOJNI: Ovo je 6 razloga zbog kojih je u redu u restoranu vratiti naručenu hranu
Prepečeni biftek možda je najgora stvar koju možete dobiti u restoranu, posebno ako ste naručili "rare" i uživate u crvenoj boji i što slabije ispečenom mesu...
„Gost je uvijek u pravu“ – rečenica je koju ćete često čuti kad se priča o svijetu ugostiteljstva. No, u praksi to baš i nije tako, već gosti nerijetko znaju raditi probleme iz čista mira i ponašati se prilično bezobrazno prema konobarima. Ipak, portal Thrillst naveo je šest razloga zbog kojih je posve u redu vratiti naručenu hranu "na Zapadu" pa ih zapamtite kada budete na nekom od putovanja izvan zemlje, a naravno tražite i svoja prava u domaćim restoranima...
6. Vaša je hrana presoljena
Ako vam se čini kako je restoran ispraznio Indijski ocean kako bi posolio vašu večeru, u redu je hranu vratiti natrag. Sol je izvrstan i vjerojatno najčešće korišten začin, ali ako je slučajno stavite previše, u mogućnosti ste nekom potpuno uništiti jelo. U svakom slučaju, ako moramo birati, bolje je dobiti neslano jelo, jer se uvijek može dodatno – posoliti.
5. Hrana je poslužena na krivoj temperaturi
Ovo se u pravilu događa kad je restoran prepun, pa pripremljena hrana ostane stajati duže nego bi trebala. Tako da, ako dobijete toplu salatu ili hladni burger, u redu je pozvati konobara i zamoliti ga da odnese ta jela. Ipak, savjet je da u tom slučaju naručite nešto drugo, jer ako je gužva takva kakva jest, moguće je da ćete se s jednakom narudžbom susresti s istim problemom...
4. Jelo nije napravljeno kako ste zatražili
Jednostavno, prepečeni biftek možda je najgora stvar koju možete dobiti u restoranu, posebno ako ste naručili "rare" i uživate u crvenoj boji i što slabije ispečenom mesu. Naručili ste jedno, i to u ovom slučaju prilično skupo jelo, a dobili to isto jelo pripremljeno na neprihvatljiv način, pa se uopće nemojte sramiti vratiti ga i zatražiti novo.
3. Dobili ste različito jelo od naručenog
„Dobar dan, molim vas rebarca“. „Stižu odmah, nema problema“. Kad ono, za 10 minuta, na stol stiže cheesburger! S obzirom da ste vi mušterija i jela su vam se rebarca, nemojte reći „nema veze, dobar je i cheeseburger“, već zatražite jelo koje ste prvo naručili.
2. U hrani se nalazi nešto na što ste alergični
Ako se u vašoj večeri nalazi nešto što vas može ubiti (ili realnije, naškoditi vam), slobodno zatražite novo jelo. Iako će vam neki konobari reći kako ne mogu znati da ste na nešto alergični ako im to i ne kažete, zbog vlastite sigurnosti i izbjegavanja ružnih situacija po vaše zdravlje, nemojte se ustručavati vratiti jelo.
1. Pronašli ste nepoznatu „stvar“ kojoj u tanjuru nije mjesto
Naravno, teško je vjerovati da ćete naći konobara ili kuhara koji misli da ste u pravu kad vraćate hranu, pa makar u čokoladnoj torti dobijete roj pčela. U tom slučaju, imate na obzir samo dvije opcije: A) Ne ići više u taj restoran, B) Inzistirati na vraćanju hrane. Sami morate odabrati što vam se više sviđa.