Zašto kupujemo određene proizvode
U vremenu kapitalizma, prodaja prije prodaje je pola prodaje.
Nema smisla! Itekako ima!
Često smo ludi za jednim proizvodom i pored toga što imamo veliki izbor drugih sličnih proizvoda možda i boljih.
Za sve je kriv brend. Školska definicija kaže da je brend naziv, znak, simbol, dizajn ili kombinacija svih njih a sve u svrhu identifikovanja robe ili usluga prodavca i njegovom diferenciranju od konkurencije.
Brendiranje je strateško planiranje i pristupanje svakom proizvodu na poseban način.
Prodaja proizvoda ovisi o tome na koji se način pristupa kupcu.
Svako ljudsko biće ima svoje okidače koji tjeraju da se nešto učini. Proizvođači moraju znati kome i šta nude.
Kupac će koristiti internet da što prije dođe do određenog proizvoda.
Kupcu laska kada mu se priča da će mu biti bolje od određenog proizvoda, najzad svi želimo samo najbolje, najljepše, nainteresantnije, još ako će to pomoći da objasne sebi šta im se događa u životu onda je to dobitna kombinacija.
Svakako već se zna šta ćemo kupiti.
Kupit ćemo lijepo u stvari ljepše, funkcionalnije. Kupit ćemo i ono sa lijepim bojama.
Boje imaju posebnu ulogu pri prodaji, naime crvenom će se istaći jačina, žutom veselje, zelenom da je nešto zdravo ili prirodno, crnom da je nešto moćno i neodoljivo, bijelom da je nevino i čisto isl.
Za prodaju je potreban proizvođač i kupac, jedan bez drugog ne mogu!