Google: Nova reklamna platforma za dodatni izvor prihoda
Google će obaviti prva testiranja sa emitovanjem ciljanih reklama na televiziji za pretplatnike na Google Fiber (usluga preko optičkog kabla) u američkom gradu Kansas Cityju, piše dnevnik "Wall Street Journal".
To je način da Google, uz mali trošak, ostvari dodatni izvor prihoda s novom reklamnom platformom.
Tako će pretplatnicima u Kansas Cityju biti plasirane reklame na osnovu analize programskih sadržaja koje su u prethodnom periodu vjerno pratili i geolokaliteta.
Pretplatnici će imati mogućnost da, ukoliko žele, deaktiviraju uslugu ciljanih reklama. To je odluka koja bi trebala odgovarati onima koji se zalažu za poštovanje privatnosti i zaštitu podataka.
Emiteri i oglašivači će moći izvršiti naplatu tek ako se reklame odgledaju i morat će ograničiti broj emitovanja iste reklame na istoj televiziji.
Zahvaljujući pojavi uređaja koji se mogu priključivati na razne sisteme, ciljane reklame Googlea bi uskoro mogle napraviti prodor i u satove, naočale ili kontrolne table u automobilima...