Google: Nova reklamna platforma za dodatni izvor prihoda

Magazin
Google: Nova reklamna platforma za dodatni izvor prihoda
Google će obaviti prva testiranja sa emitovanjem ciljanih reklama na televiziji.

Google će obaviti prva testiranja sa emitovanjem ciljanih reklama na televiziji za pretplatnike na Google Fiber (usluga preko optičkog kabla) u američkom gradu Kansas Cityju, piše dnevnik "Wall Street Journal".

To je način da Google, uz mali trošak, ostvari dodatni izvor prihoda s novom reklamnom platformom.

Tako će pretplatnicima u Kansas Cityju biti plasirane reklame na osnovu analize programskih sadržaja koje su u prethodnom periodu vjerno pratili i geolokaliteta.

Pretplatnici će imati mogućnost da, ukoliko žele, deaktiviraju uslugu ciljanih reklama. To je odluka koja bi trebala odgovarati onima koji se zalažu za poštovanje privatnosti i zaštitu podataka.

Emiteri i oglašivači će moći izvršiti naplatu tek ako se reklame odgledaju i morat će ograničiti broj emitovanja iste reklame na istoj televiziji.

Zahvaljujući pojavi uređaja koji se mogu priključivati na razne sisteme, ciljane reklame Googlea bi uskoro mogle napraviti prodor i u satove, naočale ili kontrolne table u automobilima...

Ne propustite