OMBUDSMAN DOKO: Konzum se agresivno širio po cijenu lošijih ekonomskih rezultata i to je realnost danas na tržištu
Ponuda
Mislite na Vaše zdravlje i obavite ginekološki pregled, papa test i kolposkopiju po odličnoj cijeni!
Povratna karta na relaciji Sarajevo - Beč sa agencijom Biss Tours!
Mislite na Vaše zdravlje i opustite tijelo i um- masaža i hidžama cijelog tijela!
Vrtoglavi popust! Pripremite se za ispite TOEFL, IELTS, KET, PET, FCE za samo 19 KM!
Online kurs računovodstva i knjigovodstva u organizaciji International Open Academy!
Online kurs "Psihologija uspjeha" uz NLP tehnike!
Ombudsman za zaštitu potrošača u BiH Dragan Doko govoreći o mogućim posljedicama krize u 'Agrokoru' na bh. tržište i potrošače, naveo je za Fenu da se posljedice mogu podijeliti na kratkoročne i dugoročne.
Kratkoročne su, po njegovim riječima, lošija snabdjevenost, rokovi trajanja i prikriveno povećanje cijena, dok su dugoročne složenije i teže za praćenje.
-'Konzum' i 'Bingo' su u BiH lideri na tržištu maloprodaje prehrambenim proizvodima i kućnim potrepštinama, u najširem smislu. U posljednje dvije godine su preuzeli kupnjom sve veće trgovine na tržištu BiH. Kao takvi su jako važni jer svi ostali trgovci se pozicioniraju u odnosu na njihove aktivnosti – kazao je Doko.
Agresivno širenje čak i po cijenu lošijih ekonomskih rezultata, smatra Doko, ima za cilj pozicioniranje na tržištu s naznakom snage, moći i sile, a nauštrb usluge, kvalitete i cijene.
-To je danas realnost na tržištu u BiH. Jednako tako se pozicioniraju i prema dobavljačima, uposlenicima pa čak i prema državnim institucijama. Jedini ispravan odgovor je inzistiranje na daljnjem razvoju tržišta maloprodaje, njegovoj strožoj regulativi kao i primjeni važećih propisa zaštite potrošača. U tom smislu, sprečavanje dominantnog položaja i koncentracije na tržištu je od presudnog značaja – kazao je Doko za Fenu.