Trčanje za uspjehom nije način kako ga postići

Biznis
Trčanje za uspjehom nije način kako ga postići
Svi su opsjednuti uspjehom ovih dana. Potražnja za bilo kojom vrstom uvida kako su poduzetnici kao Richard Branson, Steve Jobs i Elon Musk došli na mjesto gdje su sada, ili na kojem su bili, što je slučaj sa Jobsom – je nezasitna.

Richard Branson otišao je sa 16 godina i pokrenuo kulturni časopis za mlade gdje je intervjuirao neke rock zvijezde i promovisao ploče. Volio je muzičku scenu, ali ne i cijenu albuma pa je započeo prodaju ploča sa popustom koje su se kupcima isporučivale poštom.

Nakon toga osnovao je trgovinu u kojoj je prodavao ploče, a zatim studio za snimanje. Prvo snimanje je bila „Tubular Bells“ od Mikea Oldfielda, koja je uzeta kao prateća numera za horor „The Exorcist“ i postala veliki hit. Branson je snimao numere i za druge izvođače i, ostatak već znate.

Koristeći uspjeh svakog posla da započne sljedeći, korak po korak, Branson je razvio Virgin Group u ogromni konglomerat i jedan od najpoznatijih svjetskih brendova. Da je to bio neko drugi ili da je to uradio drugačije, sumnjam da bi se sve odvilo onako kako jeste.

 

Ne propustite