Ministar Fišo ne želi otkriti da li GRAS ima licencu za prijevoz putnika!?

Aktuelno
Ministar Fišo ne želi otkriti da li GRAS ima licencu za prijevoz putnika!?
Nakon zabrane da autobusi Centrotransa Eurolinesa prevoze putnike na komercijalnoj liniji Vijećnica-Hrasnica i tvrdnji iz ove kompanije da KJKP GRAS uopće nema 'A' licencu za autobuski prijevoz putnika, reagovao je i ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Mujo Fišo.

Nakon zabrane da autobusi Centrotransa Eurolinesa prevoze putnike na komercijalnoj liniji Vijećnica-Hrasnica i tvrdnji iz ove kompanije da KJKP GRAS uopće nema 'A' licencu za autobuski prijevoz putnika, reagovao je i ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Mujo Fišo. Na naše pitanje da li GRAS zaista posjeduje ovu licencu, zanimljivo je da ministar Fišo nije želio dati konkretan odgovor,  već je samo ukratko kazao da GRAS radi u skladu sa zakonom, te da ostale detalje nije primjereno iznositi u medijima. Čak šta više, Fišo pojašnjava da spomenuta linija zakonski, zapravo, nikada nije ni postojala, te da je Centrotrans samoinicijativno uveo ovu liniju bez saglasnosti njegovog ministarstva.

"Mi smo poslali inspekciju da utvrdi ko vozi na toj liniji, a vozili su i GRAS i Centrotrans. Znači, ovo nije bio udar na Centrotrans. Samo želimo uspostaviti legalitet po pitanju prijevoza putnika u Kantonu Sarajevo. Da bi mogli voziti na toj liniji, oni moraju imati registrovan red vožnje koji mora biti ovjeren od ministarstva", pojašnjava da Fišo i naglašava da je ova linija ukinuta za oba prijevoznika jer su nelegalno prevozili putnike.

 
 

Iako su u Centrotransu ranije kazali da su podnijeli zahtjev za registraciju linije na osnovu zaključka Općinskog vijeća i peticije građana, Fišo tvrdi da takav zahtjev nikada nije došao na adresu ministarstva barem za vrijeme njegovog mandata, ali da je spreman razmotriti sve opravdane zahtjeve koji su interesu građana.

"Mi želimo napraviti sistem javnog gradskog prijevoza kako bi svi korisnici usluga bili zadovoljni u čitavom kantonu. Ali, ne može Centrotrans na osnovu nekog zaključka ili peticije otvarati linije jer to nije legalno", kategoričan je Fišo. 

On napominje da je više od deset Centrotransovih i GRAS-ovih autobusa, koji su vozili na relaciji Vijećnica-Hrasnica, direktno ugrožavalo bezbjednost putnika i pješaka u saobraćaju.
Da bi se neka linija uvela, pojašanjava Fišo, moraju biti usklađeni redovi vožnje izuzev ako nije u pitanju privremena linija koja se može dati na privremeno korištenje kako bi ministarstvo utvrdilo da li je linija opravdana i isplativa.

"A ovo što su GRAS i Centrotrans pokušali uraditi: da se utrkuju i tuku, to Ministarstvo saobraćaja KS-a neće dozvoliti", zaključuje Fišo.  
       

Ne propustite