O ČEMU SVIJET BRUJI: "Kesa" od 2.000 dolara koja je uzburkala internet

Čudne priče
O ČEMU SVIJET BRUJI: "Kesa" od 2.000 dolara koja je uzburkala internet
Balenciagina verzija kese/torbe je identična Ikeinoj , naravno bez poznatog žutog logotipa koji krasi ručke.

Već danima svjetski mediji pišu o torbi koju je Demna Gvasalia predstavio u novoj kolekciji asesoara kuće Balenciaga

Pritom mislimo na znatno skuplju verziju kultne plave kese kuće IKEA u kojoj svaki dan deseci hiljada ljudi širom svijeta nose svoje poplune, kućne potrepštine i sitnice za dom koje kupuju u dućanima ove švedske firme.

Demna Gvasalia je postupio po prokušanom receptu te je prilagodio svima poznati predmet s cijenom od 2.000 dolara. Balenciagina verzija kese/torbe je identična Ikeinoj, naravno bez poznatog žutog logotipa koji krasi ručke.

Iz kuće IKEA je stigao odgovor na ovu posvetu i to na simpatičan način kao oglas u kojem kupcima objašnjavaju kako prepoznati originalnu vrećicu.

Javnost se snebiva nad cijenom vrećice, pitajući se ko će pobogu biti toliko lud da plati 2.000 dolara za plavu kesu.

Ta ista javnost zaboravlja da je prošlu sezonu obilježila Balenciagina shopping torba s prugama imena "Bazar", koja je gotovo identična kao torbe za špeceraj koje se nose na Tajlandu. Cijena? Oko 1.000 funti. I znate što? Rasprodana je na većini online dućana. Pametnom dosta.

 

Novo