ZDRAVA ISHRANA

Pravilna prehrana: Brza hrana na popravnom ispitu

Objavljeno:01.10.2016 - 17:17
A A A Times Arial

Svaku majku izluđuje faza u kojoj njen trogodišnjak želi jesti samo sendviče, picu, hamburgere i pržene krompiriće. Ipak, iako ova vrsta prehrane nije zdrava, ponekad ćete, da bi uopće ručalo, morati udovoljiti djetetu.

Ali, važno je da uz takav obrok dobije i svježe voće, salatu ili prirodni sok. Pored toga, i u namirnicama iz grupe fast food ima hranjivih sastojaka.

* Kečap sadrži likopen, sastojak bitan za prevenciju kardiovaskularnih i kancerogenih oboljenja. Ipak, ograničite količinu, jer kečap sadrži mnogo šećera i soli.

* Panirana riba – Bogata je željezom i proteinima, ali kupujte samo ribu provjerenog proizvođača.

* Sladoled – Sadrži kalcij i vitamin B, ali i mnogo masnoće i šećera.

* Burgeri – Sadrže željezo, ali i masnoće. Zato je najbolje servirati ga s mnogo svježe salate.

* Čips – Napravite ga kod kuće. Mladi krompir samo dobro operite i nemojte guliti i imat ćete prilog bogat vitaminom C.

VAŽNO

Djetetu određeno vrijeme možete dopustiti da jede hranu po svom izboru. Ali, brza hrana nikako ne smije postati osnova njegove prehrane.

  
 

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!