Čitaoci portala Novi.ba: Na izletištu "Brus" tražili smo batak, a pogledajte šta smo dobili!?
„Piletina je naziv za meso dobijeno od domaćih kokoški. Piletina je najčešća vrsta peradarskog mesa u svijetu“. Sve ovo stoji u Wikipediji kada ukucate pojam piletina, uz što je pridodato i ovo: “Piletina se stavlja u promet u trupovima ili komadima, ohlađeno na temperaturu ispod 4°C ili smrznuto na nižoj temperaturi od -12°C.“
Ove citate nismo koristili kako bi Vam držali naučno slovo o tome šta se podrazumijeva pod pojmom piletina, već smo se, zapravo, referirali na ono što nam je kao dokaz ugostiteljske prevare i pljačke poslao čitalac portala Novi.ba iz Sarajeva.
Dani vikenda Sarajlijama obično služe za odlazak na okolna izletišta i planine u što se ubraja i novosagrađeni ugostiteljsko-turistički kompleks na Trebeviću, poznatiji kao „Brus“. Naš razočarani i rezignirani čitalac poslao nam je fotografije i dokumente koji zorno ilustruju o tome šta možete zateći i koliko to platiti ako na „Brusu“, za obrok, naručite pileći batak.
U našem primjeru riječ o narudžbi dvije porcije pilećih bataka koje se, prema meniju, nude sa roštilja. Gost je bio ne malo iznenađen kada je na tanjiru došlo nešto što domaćini tumače i zovu pilećim batkom, a slika pokazuje komad mesa koji podsjeća na odrezak ili, u najboljem slučaju, šniclu.
Šnicla, odrezak ili batak?
Vidno razočaran, kako piše, on je zatražio objašnjenje o pogrešno donesenoj narudžbi, na što je uslijedilo novo, još veće, razočarenje.
„Nisu ponudili razuman razlog za ono što sam vidio u tanjiru. U svom životu, vjerovatno kao i većina onih koji će ovo pročitati, pojeo sam na stotine bataka. I ni jedan nije ličio na ovaj koji je iznesen pred mene. Samo sam pokušao dokučiti u čemu je problem što su osioni domaćini u potpunosti ignorisali. Jednom riječju, bilo je to krajnje nipodaštavanje mušterija koje su iz glavnog grada došle na brdo da ručaju, nadajući se ugodnoj atmosferi i domaćinskom odnosu. Ništa od toga. Štaviše, cijenim da taj 'nazovi' pileći batak nije vidio ni roštilja, već je pržen na tavi", pisalo je u mailu koji je došao na našu adresu sa pratećom fotogalerijom.
Potpis: „Batak“ uz prilog
Ni tu nije bio kraj. Od osoblja i sada već pristigle direktorice traženo je da se donese „pravi“ batak što je odbijeno, baš kao što je odbijeni zahtjev gosta o povratu novca. Uz sve, fiskalni račun je, što se, kako piše čitalac, vidi po satnici njegova izdavanja - došao tek nakon što je odbio jesti ponuđeno. I, ništa manje važno, račun je donesen tek na insistiranje gosta.
„Brus“, očigledno, ima svoja pravila. Pravo gosta u restoranu trebalo bi biti sveto pravo, nikako razlog za njegovu prevaru.