Tviteraši "rasturili" novi slogan Hrvatske turističke zajednice

Region
Tviteraši "rasturili" novi slogan Hrvatske turističke zajednice
Hrvatska turistička zajednica predstavila je svoj novi krovni slogan - 'Croatia Full of Life', odnosno 'Hrvatska, puna života', a na Twitteru je odmah krenulo ruganje.


Hrvatska turistička zajednica predstavila je svoj novi krovni slogan - 'Croatia Full of Life', odnosno 'Hrvatska, puna života', a na Twitteru je odmah krenulo ruganje.

Tvitteraši, nezadovoljni izborom HTZ-a, iskoristili su priliku i smislili svoje slogane koji, prema njihovom mišljenju, dočaravaju hrvatsku stvarnost.

Neki od njih su:
- Hrvatska, mjesto gdje zadnja nada umire.
 -Hrvatska, tko preživi - pričat će.
- Pod šatorom i usred zime.
-Croatia. Full of life- We export it to your country, too.
- Hrvatska - nitko nema posao, ali birtije su pune života.
- Croatia - fulao sam life.
- Soon in Croatia - bottles filled with med i mlijeko.
- Croatia, awful life.
- Croatia, full of criminals.
- Hrvatska je prepuna života. Život se prelijeva preko granica.
- Croatia - feed your senses with nosenses.

Slogan hrvatskog turizma osmislio je konzorcij agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španije, a odabran je, kako kažu u Hrvatskoj turističkoj zajednici, zbog 'jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi'. 

Za pronalazak 'Big Idea' i izradu koncepta HTZ je predvidio do 2,5 milijuna kuna (bez PDV-a).

 

Ne propustite