Nezaboravni Fendi doživljaj u srcu Rima
Fendi revija, održana u sklopu Paris haute couture fashion weeka u četvrtak 07. srpnja ulazi definitivno u povijest! Dok šušur vlada ulicama glavnog francuskog grada, Fendi tim na čelu s nenadmašnim dizajnerom Karl Lagerfeldom, modnu svitu je posebnim avionom doveo u srce Italije – točnije u Rim kako bi prisustvovali modnoj reviji koja će svima ostat u nezaboravnom sjećanju.
Prošlog mjeseca ova modna kuća i Karl su proslavili nevjerojatnih 50 godina zajedničkog rada, a sama luksuzna talijanska modna kuća slavi svoju 90. godišnjicu. Postoji li bolji razlozi za raskošno slavlje?
Svjetska modna elita okupila se u srcu Rima, točnije oko kultne Trevi fontane koja je poslužila kao fantastična kulisa za reviju za pamćenje. Manekenke su hodale po prozirnoj pisti, zbog čega se stekao dojam kao da hodaju na vodi. Upravo to je odlično naglasilo cjelokupni dojam koju nova kolekcija ostavlja.
Karl je za nove Fendi kreacije inspiraciju pronašao u jednoj knjizi iz svog djetinjstva. U pitanju je knjiga bajki iz 1914. pod nazivom East of the sun and west of the moon koju je ilustrirao danski umjetnik Kay Nielsen. Čak su pojedine ilustracije izravno poslužile kao modeli za pojedine kreacije.
„Sjeverne bajke na neki način odlično opisuju atmosferu mog djetinjstva. Kolekciju sam nazvao 'Legende i bajke', jer kolekcija nije namijenjena svakome poput onih ready-to-wear kolekcija, nego za posebne ljude koji vode uistinu poseban način života“, objasnio je dizajner.
Svaka pojedina kreacija malo je umjetničko djelo, a Fendi poput niti jedne druge modne kuće, tako vješto barata s krznom. U njihovom izričaju krzno je prozračno, zaigrano, lagano i služi čak na pojedinim kreacijama i kao upečatljiv detalj. Svaki komad, modni detalj i beauty look, prava su modna bajka koja nas tako vješto uvlači u svoj magični svijet u kojem uistinu vjerujemo da postoje vile i druga magična bića.
Karl i Fendi novom revijom i, ništa manje i novom kolekcijom, napisali su novo poglavlje u modnoj povijesti. Stvorili su potpuno doživljaj o kojem će se desetljećima pričati – može li postojati bolji način za proslaviti jubilarne godišnjice rada?