Što je to 'nodel'?
'Možda je ženama dosta gledanja odjeće na super mršavim modelima', kaže Karley Sciortino koja je baš prije nekoliko dana odradila snimanje kampanje za brend Kate Spade. Djevojka koja stoji iza sitea 'Slutever', kojeg je pokrenula i za kojeg piše, a koji se otvoreno bavi seksualnošću i vezama, sebe naziva 'nodel', odnosno - not a model, i samo je još jedna u nizu stvarnih djevojaka koje zahvaljujući snažnom karakteru, zanimljivom izgledu i vojsci pratitelja na društvenim mrežama oduzimaju medijski prostor i snimanje kampanja skupim modelima.
Hailey Gates, Sophie Buhai, Camilla Deterre i Lisa Przystup samo su neka od imena stvarnih djevojaka koje su dobile angažman u prestižnim kampanjama, a čini se kako se sve više brendova odlučuje za 'nodel' kao idealan put reklamiranja.
'U vremenu sveprisutnosti društvenih mreža, ljude ne gledamo zato što su lijepi, nego zato što su zanimljivi i zašto što nas zanima njihova priča.' Tako je recimo Karley s početka priče odabrana upravo zbog svega onoga što ju čini zanimljivom. 'Snažna je i ženstvena žena koju krase doza znatiželje, inteligencija i karizma, a u našoj je kampanji ono u čemu je najbolja - ona!', izjavila je Kristen Naiman, članica Kate Spade obitelji.
Lisa Williams vlasnica je butika u San Franciscu koja zajedno s vlasnicama drugih butika diljem SAD-a inzistira na suradnji sa stvarnim djevojkama, umjesto s profesionalnim modelima. Ona unajmljuje lokalne djevojke, a ponekad čak i vlastite zaposlenice za snimanje kampanje, fotografirajući ih u prirodnim radije nego kontroliranim uvjetima, stvarajući tako sirove fotografije s kojima se njezine mušterije uspijevaju poistovjetiti.
Karley Sciortino ima 38000 pratitelja na Instagramu, svjesna je svojeg utjecaja, no iako bi voljela da je situacija kakva je iz drugih razloga, smatra kako brendovi sve odluke donose jedino i isključivo s ciljem zarade. No drago joj je da se promjene događaju i da su modeli u magazinima diljem svijeta sve različitiji, budući da smo desetljećima gledali u isti, mršavi, blijedi tip žene koji su nam prezentirali kao ideal ljepote. 'Možda zvuči otrcano, ali vidjela sam nedavno u jednom magazinu fotografiju Myle Dalbesio na kojoj joj se vidjelo malo trbuha, i svejedno je izgledala tako dobro. Momentalno sam i sama manje brinula o svojem trbuščiću.', izjavila je Karley.
I dok se jedni boje kako je u pitanju samo prolazni trend, mi se iskreno nadamo kako će potrajati jer baš kao i vi, želimo vidjeti sve više stvarnih djevojaka i više obilježja s kojima se možemo poistovjetiti. I što više raznolikih djevojaka!