Ko je Victoria i druge 'tajne' popularnog brenda donjeg rublja

Moda i ljepota
 Ko je Victoria i druge 'tajne' popularnog brenda donjeg rublja
Kada bi mogle na jedan dan živjeti u koži neke od slavnih osoba, veliki broj žena odlučilo bi se upravo za neku od “Victorijinih anđela”. Ovakve i slične pretpostavke samo potvrđuju golemu svjetsku popularnost koju je ostvario ovaj lanac prodavaonica ženskog rublja.

Kada bi mogle na jedan dan živjeti u koži neke od slavnih osoba, veliki broj žena odlučilo bi se upravo za neku od “Victorijinih anđela”. Ovakve i slične pretpostavke samo potvrđuju golemu svjetsku popularnost koju je ostvario ovaj lanac prodavaonica ženskog rublja.

Podaci da širom svijeta postoji preko tisuću maloprodajnih objekata ovog brenda, kao i da 400 milijuna kopija njihovih kataloga svake godine obiđe svijet i nisu neka tajna. Ipak, mi vam otkrivamo pet stvari koje sigurno niste znali o ovom megapopularnom brendu.

fotka-1

1. Kompaniju “Victoria’s Secret” osnovao je 1977. Roy Raymond, otvorivši prvu prodavaonicu u Stanford shopping centru u Kaliforniji. Nakon otvaranja još nekoliko prodajnih mjesta i pokretanja kataloške prodaje putem pošte, Raymond je prodao tvrtku kompaniji “Limited Brands” za pozamašnu svotu. Godine 1993. “Limited” je od “Victoria’s Secret” napravio popularnu robnu marku, a Raymondov posljednji posao završio je bankrotom i njegovim samoubojstvom skakanjem s mosta “Golden Gate”.

2. Ed Razek, direktor marketinga “Victoria’s Secret”, nedavno je u jednom intervjuu izjavio da svakog mjeseca mora odbiti golemi broj zahtjeva visoko profiliranih ženskih slavnih osoba koje očajnički pokušavaju postati počasni “Victorijini anđeli”. Da to nije lako govori i činjenica da su izabrani modeli rezultat intenzivnog programa u cilju da svaku od njih napravi upravo onim što jesu – megapopularnim zvijezdama. Svaka od tih manekenki, naravno, mora zadovoljavati visoko postavljene kriterije, a holivudske zvijezde koje se prijavljuju većinom nemaju traženu težinu, visinu, proporcije i sl.

fotka-2

3. Glavni dio izvršnih položaja ove kompanije zauzimaju upravo žene. One također čine dvije trećine počasnih gostiju njihovih revija, kao i 98 posto njihove potrošačke baze. Stoga nije ni čudo što su dva modela koja su među najpoznatijim “Victorijnim anđelima” žene koje druge “obične” žene uglavnom vole, Tyra Banks i Heidi Klum. Obje su šarmantne i “prizemljene”, a po većini nisu ni umišljene zbog svog izgleda.

4. Iako se “Victoria’s Secret Fashion Show” već sedam godina prenosi i na televiziji i ima bezbroj trajnih obožavatelja, postoji skupina konzervativnih ljudi koji ovu reviju smatraju vulgarnom i neprimjerenom za prikazivanje. Ova grupa ljudi bori se protiv prikazivanja ove famozne revije tako što šalje veliki broj žalbi kako bi se ovaj show ukinuo.

fotka-3

5. Na kraju, tko je bila famozna Victoria? Ona po kojoj je slavna kompanija dobila ime, bila je engleska kraljica iz 19. stoljeća. Njezin suprug, princ Albert, s kojim je imala čak devetero djece, iznenada je umro, nakon čega je ona tugovala još 40 godina, sve do svoje smrti. U to vrijeme žene su nosile korzete koje su savršeno naglašavale ženske obline iznad i ispod struka, a ovi odjevni predmeti su svakako nadahnuli modne dizajnere u osmišljavanju i dizajniranju ženskog rublja od kojeg zastaje dah.  

Ne propustite