Pogledajte reklamu koja je šokirala cijelu Ameriku tokom sinoćnjeg Super Bowla
Reklame koje se emitiraju za vrijeme Super Bowla najčešće završavaju u medijima ako imaju neku veliku zvijezdu ili simpatičnu životinju koja će vas dirnuti.
Međutim, postoje i drugi načini da se dospije na naslovnice.
Osiguravajuće društvo Nationwide uspjelo je šokirati Amerikance reklamom u kojoj tužni dječak priča šta sve neće učiniti... Jer je mrtav!
Pažnju medija svakako su dobili jer su u manje od 24 sata skupili preko milion pregleda na Youtubeu, a društvene mreže prepune se negativnih komentara gledalaca koji tvrde da im je Nationwide upropastio uživanje u Super Bowlu.
Namjera je bila ukazati na činjenicu da je većinu smrtnih slučajeva maloljetnika moguće spriječiti.
"Namjera nam nije bila prodati osiguranje već pokrenuti raspravu o temi koja nam je svima bliska - sigurnost naše djece. I svjesni smo da se reklama mnogima nije svidjela, ali nadamo se da će pokrenuti dijalog i povećati sigurnost djece bilo gdje u svijetu", stoji u službenom priopćenju.