Nude za sve!
Brend donjeg rublja Naja predstavio kolekciju u sedam različitih tonova kože.
Nedavno predstavljena kolekcija nude balerinki u nekoliko različitih tonova kože Christiana Louboutina za sobom je povukla lančanu reakciju. Iduća u nizu društveno osviještenih kolekcija linija je donjeg rublja brenda Naja.
Kolekcija naziva “Nude for All” uključuje grudnjake i gaćice u sedam različitih tonova kože.
Catalina Girald, CEO brenda, ideju je dobila 2012., a tek 2014. provela ju je u djelo u suradnji s glumicom Ginom Rodriguez, poznatoj po ulozi u humorističnoj seriji “Jane the Virgin”. Proces nastajanja kolekcije započeo je kupovanjem različitih kozmetičkih proizvoda, a nakon što su odabrali 23 najčešće nijanse, javnim oglasom pozivali su žene na isprobavanje.
Takva odluka donesena je ne samo zbog temeljitog ispitivanja nijansi već zbog toga što je Girald u kampanji htjela “stvarne” žene.
Kampanja tako uključuje žene različitih oblika pa se osim glumice Rodriguez u njoj pojavljuju i balerina, studentica s Harvarda te inženjerka koja radi u proizvodnji električnih automobila.
Pristupačne cijene kreću se od 52 dolara za grudnjak do 20-ak za gaćice, a svaki grudnjak dolazi i sa svojom vrećicom za pranje kako bi što duže potrajao.